Hát elég nehéz leírni a folyamatot, hogy keresem meg mennyivel kell arrébb vinni az értékeket.
Talán annyit írok hogy cheatengine programot használok abban van Memory Viewer, szóval elindítom a szervert csatlakoztatok rá NPC játékosokat és felmegyek rá én is, ezt csak akkor ha az IsPlayerConnected és az IsPlayerNPC adatai közt keresek különbséget, mivel ha pl.: 5 NPC van a szerveren az 5 csatlakozott játékos 5 NPC így nem lehet különbséget tenni közte mert mindegyik 5.
Ha csatlakozok én is akkor 6 Connected players 5 NPC így különbséget lehet tenni.
Viszont mindig játékosnévre keresek rá, mert csatlakozási és NPC adat 1-1 byte játékosonként erre nem lehet keresni.
csak görgetni lehet a memória adatokban. Így ki lehet szúrni hol van 5 illetve 6 adat egymás után.
Visszatérve a játékosnévre rákeresel valamelyik NPC nevére és a név listában a legelsõ játékos nevének legelsõ karakterének offset értéke lesz a kiindulási értéke a játékosneveknek, ennek azt az értéket kell visszaadnia:
logprintf(\" %p GetNames()\", GetNames());
Jha igen ha elindítottam a szervert és felmentem rá kilépek ALT+TAB-al és szüneteltetem a szerver futását (pause), vagy csak kattintok rá egyet (Tulajdonságok/Beállítás/Gyors szerkesztés -hez egy pipa).
De nagyon macerás nem is tudom leírni mivel még én se értem teljesen, csak egy kis idõ ráfordítással megtudom találni már.