-
Azt akarom kerdezni hogy a RemoveBuildingForPlayer(...)hasznalata utan hogyan tehetem vissza az objectet?CreatePlayerObject es ugyanaz az adat?
Peldaul:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
Vagy nem tudom.Valaki tudna segiteni?
-
Egyszerûen kitörlöd ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
Amelyik eljárás alá bevésted, és kész :)
Illetve így tovább, ha ki kell még venned valamit, csak törölnöd kell a RemoveBuildingForPlayer függvényeket.
-
Ezt gondoltam.Viszont a jatekban akarom.
Peldaul,ha beirom hogy /on
akkor eltunnek a dolgok,es ha beirom /off,akkor ujra meg jelenik az az object amit el tuntettem.
-
CreateObject(adatok amiket eltüntettél ide vissza írva);
-
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=301264
new RemoveObjectVar;
public OnFilterScriptInit()
{
RemoveObjectVar = RemoveBuilding(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:restore(playerid, params[])
{
#pragma unused params
RestoreBuilding(RemoveObjectVar);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"The static object has been restored.\"), 1;
}
-
kocc kiprobalom :P Viszont hogy ha tobb torolt objectem van.Peldaul 30 akkor kulon-kulon meg kell csinaljam veluk? :S es hogy ha cask egy jatekosnak akarom hogy totolje le akkor ugyan igy csak hozza adom hogy ForPlayer? azaz :
new RemoveObjectVar;
public OnFilterScriptInit()
{
RemoveObjectVar = RemoveBuildingForPlayer(playerid,1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:restore(playerid, params[])
{
#pragma unused params
RestoreBuildingForPlayer(playerid,RemoveObjectVar);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"The static object has been restored.\"), 1;
}
-
Nem!
Idézem a parancsot!
new RemoveObjectVar;
new RemoveObjectVar1;
public OnFilterScriptInit()
{
RemoveObjectVar = RemoveBuilding(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
RemoveObjectVar1 = RemoveBuilding(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:restore(playerid, params[])
{
#pragma unused params
RestoreBuilding(RemoveObjectVar);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"The static object has been restored.\"), 1;
}
Többet be illesztesz egymás elé és kész csak új változókat csinálj :P
-
Tudom.Azt kerdezem.Hogy nem lehet hogy el valtozoba rakom mindet vagy valahogy.
-
Azt akarom kerdezni hogy a RemoveBuildingForPlayer(...)hasznalata utan hogyan tehetem vissza az objectet?CreatePlayerObject es ugyanaz az adat?
Peldaul:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
Vagy nem tudom.Valaki tudna segiteni?
-
Egyszerûen kitörlöd ezt:
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
Amelyik eljárás alá bevésted, és kész :)
Illetve így tovább, ha ki kell még venned valamit, csak törölnöd kell a RemoveBuildingForPlayer függvényeket.
-
Ezt gondoltam.Viszont a jatekban akarom.
Peldaul,ha beirom hogy /on
akkor eltunnek a dolgok,es ha beirom /off,akkor ujra meg jelenik az az object amit el tuntettem.
-
CreateObject(adatok amiket eltüntettél ide vissza írva);
-
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=301264
new RemoveObjectVar;
public OnFilterScriptInit()
{
RemoveObjectVar = RemoveBuilding(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:restore(playerid, params[])
{
#pragma unused params
RestoreBuilding(RemoveObjectVar);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"The static object has been restored.\"), 1;
}
-
kocc kiprobalom :P Viszont hogy ha tobb torolt objectem van.Peldaul 30 akkor kulon-kulon meg kell csinaljam veluk? :S es hogy ha cask egy jatekosnak akarom hogy totolje le akkor ugyan igy csak hozza adom hogy ForPlayer? azaz :
new RemoveObjectVar;
public OnFilterScriptInit()
{
RemoveObjectVar = RemoveBuildingForPlayer(playerid,1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:restore(playerid, params[])
{
#pragma unused params
RestoreBuildingForPlayer(playerid,RemoveObjectVar);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"The static object has been restored.\"), 1;
}
-
Nem!
Idézem a parancsot!
new RemoveObjectVar;
new RemoveObjectVar1;
public OnFilterScriptInit()
{
RemoveObjectVar = RemoveBuilding(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
RemoveObjectVar1 = RemoveBuilding(1697, 236.9922, 1835.3438, 23.2344, 0.25, 356.8584, 0.0000, -0.7854);
}
CMD:restore(playerid, params[])
{
#pragma unused params
RestoreBuilding(RemoveObjectVar);
return SendClientMessage(playerid, COLOUR_GREEN, \"The static object has been restored.\"), 1;
}
Többet be illesztesz egymás elé és kész csak új változókat csinálj :P
-
Tudom.Azt kerdezem.Hogy nem lehet hogy el valtozoba rakom mindet vagy valahogy.