#include <a_samp>#include <zcmd>new lift;public OnFilterScriptInit(){ lift = CreateObject(986, 96.63, 1921.01, 19.23, 0.0, 0.0, 0.0); //lift létrehozása return 1;}CMD:fel(playerid, params[]){ MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 19.23, 2.5, 00.0, 0.0, 0.0); return 1;}CMD:le(playerid, params[]){ MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 11.06, 2.5, 0.0, 0.0, 0.0); //1.5 jelenti a mozgási sebességet return 1;}
#include <a_samp> #include <zcmd> new lift; public OnFilterScriptInit() { lift = CreateObject(986, 96.63, 1921.01, 19.23, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } CMD:fel(playerid, params[]) { MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 19.23, 2.5); return 1; } CMD:le(playerid, params[]) { MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 11.06, 2.5); return 1; }
#include <a_samp> #include <zcmd> new lift; public OnFilterScriptInit() { lift = CreateObject(986, 96.63, 1921.01, 19.23, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } CMD:fel(playerid, params[]) { MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 19.23, 2.5); return 1; } CMD:le(playerid, params[]) { MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 11.06, 2.5); return 1; } próbáld meg így nekem is volt ilyen problémám és nekem így mûködött ! Így tényleg mûködnie kell [/quote]nem kell hsz hunterkedni http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObjectha a fordulás X Y Z -1000 akkor nem fordul a tárgy...ha nem írsz be semmit akkor azt helyettesíti be...
#include <a_samp> #include <zcmd> new lift; public OnFilterScriptInit() { lift = CreateObject(986, 96.63, 1921.01, 19.23, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } CMD:fel(playerid, params[]) { MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 19.23, 2.5); return 1; } CMD:le(playerid, params[]) { MoveObject(lift, 96.63, 1921.01, 11.06, 2.5); return 1; } próbáld meg így nekem is volt ilyen problémám és nekem így mûködött !