-
Hellotok!
Hogy tudom kikapcsolni vagy valami ilyesmit tenni a kocsikkal hogy lehessen õket akkor is rongálni amikor nem ûllbenne senki?
és egy autóriasztó vagy egy autó riasztó hang elinduljon amikor rongálnak?
-
Ciklussal?
SetTimer(\"VehicleRep\",500,1);
forward VehicleRep();
public VehicleRep()
{
for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}
-
hello nem vagyok olyan scripter vagy ilyesmi szóval leírod légyszíves hogy mi mit jelent?:D
És most ha ezt a codót berakom akkor törhetem a kocsikat rpg-szervern?és beis riaszt?
-
Kész van egybe raktam::
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"VehicleRep\",500,1); //idõzítõ ez 0,5 másodpercenként ismétlõdik..
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
forward VehicleRep();
public VehicleRep() //Ez a részleg fog lejátszódni amikor az idõzítõ ismétlõdik!
{
for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health;
GetVehiclePos(i,x,y,z);
if(GetPlayerHealth(i,health) < 998) //Ha a kocsi élete kissebb mint 998. MAX:1000
{
for(new id;id < MAX_PLAYERS;id++) //összes játékos
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(id,30.0,x,y,z)) //Csak az hallja a riasztót, vagy annak írja ki üzenetet aki a sérült kocsi 30 méteres sugarába bennevan!
{
//A riasztó bekapcsolt!
SendClientMessage(id,-1,\"Riasztó hang!!!\"); //üzenet
}
}
RepairVehicle(i); //kocsi megjavítása
}
}
return 1;
}
-
Ez biztos jó? Mert én úgy látom, hogy ez csak úgy riasztózik, hogy ha a közelben levõ kocsi HP-ja kisebb ugye mint 988. De Ahogy én néztem, rcsbakos szétakarja ütni a kocsikat úgy, hogy nem ül benne senki.
Én valahogy így képzelem el, nem mondom, hogy így jó. Kell hozzá kis javítás meg modernizálás. De pasz. Esetleg még azt is meglehet csinálni, hogy melyik fegyver, hogy sebezzen.
new tores[4];
if((newkeys & KEY_FIRE))
{
for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health;
GetVehiclePos(i,x,y,z);
GetVehicleHealth(i,health);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,x,y,z))
{
SetVehicleHealth(i,health-10);
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]);
tores[0] -= 10, tores[1] -= 10, tores[2] -= 10, tores[3] -= 10;
UpdateVehicleDamageStatus(i, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]);
}
}
}
-
Ez biztos jó? Mert én úgy látom, hogy ez csak úgy riasztózik, hogy ha a közelben levõ kocsi HP-ja kisebb ugye mint 988. De Ahogy én néztem, rcsbakos szétakarja ütni a kocsikat úgy, hogy nem ül benne senki.
Én valahogy így képzelem el, nem mondom, hogy így jó. Kell hozzá kis javítás meg modernizálás. De pasz. Esetleg még azt is meglehet csinálni, hogy melyik fegyver, hogy sebezzen.
new tores[4];
if((newkeys & KEY_FIRE))
{
for(new i;i <MAX_VEHICLES;i++) //Összes kocsi id
{
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:health;
GetVehiclePos(i,x,y,z);
GetVehicleHealth(i,health);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,x,y,z))
{
SetVehicleHealth(i,health-10);
GetVehicleDamageStatus(vehicleid, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]);
tores[0] -= 10, tores[1] -= 10, tores[2] -= 10, tores[3] -= 10;
UpdateVehicleDamageStatus(i, tores[0],tores[1],tores[2],tores[3]);
}
}
}
Jaa igaz most néztem..azt hittem azt akarja hogyx ne lehessen rongálni..
De én ezt most nem értem... ígyis úgyis lehet rongálni a kocsikat nem? ezt msot tényleg nem értem...
És a riasztóra visszatérve...Azért csináltam így mert azt hittem azt akarja hogy a kocsikat ne lehessen törni.
Nem vagyok RP-s ezek terén nem nagyon tudom kigondolni hogyan is kéne :D
a kódod jó csak annyit ha 5 méteres sugárban pl. ott verekednek és valaki megüti a másikat lejátszódik a kódod és semmi oknál fogva elkezd riasztózni :D...vagy akkor annyit hogy a sugárt vidd lejjebb..
-
A kocsi rongálása elérhetõ volt a régebbi verziókban de úgy tudom 0.3e verzióba kivették ezt a funkciót mivel valakinek elég zavaró lehetett.. õ szerintem azt akarja, hogy ha nem ülnek benne akkor lövi a jármût és robbanjon.. ::|
-
A kocsi rongálása elérhetõ volt a régebbi verziókban de úgy tudom 0.3e verzióba kivették ezt a funkciót mivel valakinek elég zavaró lehetett.. õ szerintem azt akarja, hogy ha nem ülnek benne akkor lövi a jármût és robbanjon.. ::|
Tehát..ha benne ül ne lehessen rongálni, de ha kiszál és a kocsira rálõnek akkor egybõl robbanjon? :whistle:
-
:facepalm:
A kocsi alapból rongálódik ha benne ül valaki és úgy ütik/lövik, Õ ezt NEM AKARJA MEGAKADÁLYOZNI.
Ha a kocsiban nem ülnek akkor nem sérül hiába üti/lövi valaki, Õ azt akarja, hogy AKKOR IS RONGÁLÓDJON, VALAMINT RIASZTÓZZON.
Ohh God Why?....
-
:facepalm:
A kocsi alapból rongálódik ha benne ül valaki és úgy ütik/lövik, Õ ezt NEM AKARJA MEGAKADÁLYOZNI.
Ha a kocsiban nem ülnek akkor nem sérül hiába üti/lövi valaki, Õ azt akarja, hogy AKKOR IS RONGÁLÓDJON, VALAMINT RIASZTÓZZON.
Ohh God Why?....
Ha a kocsiban nem ülnek akkor is rongálódik..
-
:facepalm:
A kocsi alapból rongálódik ha benne ül valaki és úgy ütik/lövik, Õ ezt NEM AKARJA MEGAKADÁLYOZNI.
Ha a kocsiban nem ülnek akkor nem sérül hiába üti/lövi valaki, Õ azt akarja, hogy AKKOR IS RONGÁLÓDJON, VALAMINT RIASZTÓZZON.
Ohh God Why?....
Ha a kocsiban nem ülnek akkor is rongálódik..
[/quote]
Igen, MTA-ban. SA:MP-ban nem.
-
Lényeg:a kocsit lehessen rongálni hogyha nem ül benne senki mint a valóságba!!!!rp szereveren nem lehet rongálni,vagy nem tudom hogy lehet kivenni a modból!És igen JELEZZEN hogy rongáljákk!
-
Lényeg:a kocsit lehessen rongálni hogyha nem ül benne senki mint a valóságba!!!!rp szereveren nem lehet rongálni,vagy nem tudom hogy lehet kivenni a modból!És igen JELEZZEN hogy rongáljákk!
De alapból lehet rongálni a kocsit ha nem ül benne senki?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 05. - 12:15:37 )
Bocsi most nehéz a felfogásom meg megse tudom nézni.. tehát.
-
SAMPban nem lehet rongálni a kocsit, ha nem ül benne senki.
-
Csak a sima GTA -ban lehet rongálni már leírtam kivették ezt a funkciót 0.3e verzióban asszem..
-
Csak a sima GTA -ban lehet rongálni már leírtam kivették ezt a funkciót 0.3e verzióban asszem..
Elég hülyeség volt. Legalább vissza lehetne scriptelni...
-
akkor kérhetek egy olyan codot ami azt tartalmazza hogyha megütok a kocsit vagy rálõnek akkor riasszon?((nem kell rongálódnia akkor))
-
Akkor ezt úgy kell megcsinálni ha a játékos ránéz és a kocsi közelébe van akkor beriasztózzon..
Találtam egy ilyen include-t a hivatalos fórumon:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=271903
Ez lehívja hogyha a játékos az üres kocsira néz-e és hogyha rálõsz vagy megsebzi a kocsit..
Töltsd le az inc-t rakd be..
Majd tedd be ezt a kódot!
public OnEmptyVehicleDamage(vehicleid,playerid,exems)//ha üres a jármû, és rálõ
{
if(IsPlayerLookingAtVehicle(playerid,vehicleid))//ha ránéz a kocsira
{
new Float:Health;
GetVehicleHealth(vehicleid,Health);
SetVehicleHealth(vehicleid,Health-random(100));
SendClientMessage(playerid,-1,\"Riasztó bekapcsolt!\");
}
return 1;
}
-
akkor ez most nem riaszt?csak küld egy üzenetet a játékosnak hogy a riasztó bekapcsolt?:O
-
akkor ez most nem riaszt?csak küld egy üzenetet a játékosnak hogy a riasztó bekapcsolt?:O
Riasztó hang van a gta-ban? :D
-
OMG OMG
new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid, engine, lights, 1, doors, bonnet, boot, objective);
-
xd nem tudom hogy olvasd-e kedves Rupert de én atom kezdõ scripter vagyok :Dxd
szóval megkérlek leírod mi mit jelent?:D és hogy mit hova tegyek?:D