GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BackUP - 2016. március 21. - 17:48:28

Cím: Tömbbel való visszatérés?
Írta: BackUP - 2016. március 21. - 17:48:28
Sziasztok!
Az lenne a lényeg, hogy egy tömbbel szeretnék visszatérni ha lehetséges valahogy. :) Bár gyanítom nem, olyan logikátlannak tűnik ez pawn szemszögből..
Ez esetben mit javasoltok mi lenne a legegyszerűbb megoldás?
 Példa:
Van egy \'tyúkadatok[5]\' tömböm, és egy callback-ban meghívva szeretném valahogy a tömbb minden értékét lekérni CallRemoteFunction segítségével egy másik szkriptből.
Vagy muszáj minden egyes cellának egyesével lekérnem az értékét? Esetleg a \'&érték1\' megoldás itt is működik? (tehát, hogy beleformázza az értéket az oda beírt változóba CallRemote funkción keresztül?)
Szerk:
\'&érték\' funkció működik, de csak lokálisan. CallRemoteFunction ezt sajnos meggátolja. :(
Szkript \'A\':
 
CMD:tt(playerid){
new m, mm, mmm;
TestTomb(playerid, m, mm, mmm);
new str[50];
format(str, 50, \"playerid:%d - mm:%d - mmm:%d\", m, mm,mmm);
Message(playerid, str, MSG_TYPE_SERVER);
return RETURN_FUNCTION_SUCCES;
}

 
Include:
 
#define TT(%0,%1,%2,%3) CallRemoteFunction(\"TestTomb\", \"dddd\", %0,%1,%2,%3)

 
Szkript \'B\':
 
forward TestTomb(playerid, &jatekosid, &csakugyid, &namegcsakugyid);
public TestTomb(playerid, &jatekosid, &csakugyid, &namegcsakugyid){
    jatekosid = playerid;
    csakugyid = 1;
    namegcsakugyid = 2;
}

 
Sajnálatos, dolog. :( kellene valami más megoldás..