Szerző Téma: Töltõdõ csík  (Megtekintve 3614 alkalommal)

Nem elérhető Ezel

  • 177
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #15 Dátum: 2011. július 13. - 21:24:18 »
+1 Show voters
[pawn]new Timer;
public Object(playerid)
{
SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 );
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public Object2(playerid)
{
switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) )
{
    case 1: { SetProgressBarValue(loading[playerid],10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 2: { SetProgressBarValue(loading[playerid],20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); }
    case 3: { SetProgressBarValue(loading[playerid],30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 4: { SetProgressBarValue(loading[playerid],40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 5: { SetProgressBarValue(loading[playerid],50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 6: { SetProgressBarValue(loading[playerid],60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 7: { SetProgressBarValue(loading[playerid],70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); }
    case 8: { SetProgressBarValue(loading[playerid],80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 9: { SetProgressBarValue(loading[playerid],90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
   case 10:
   {
      SetPlayerHealth(playerid, health);
      SetProgressBarValue(loading,100);
      UpdateProgressBar(loading[playerid],playerid);
      SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 );
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
      PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
      HideProgressBarForPlayer(playerid,loading[playerid]);
                        KillTimer(Timer);
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Tess ittvan de ha segítettem és tényleg megy akkor :D +

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #16 Dátum: 2011. július 14. - 07:36:44 »
0 Show voters
Na mûködik, de ahogy beraktam még át kellet bazseválni , mert volt olyan hogy loading[playerid], és nekem nem volt a loading mögé odaírva hogy maxplayers.
eg még voltak olyanok amik meg csak loadingok voltak és azokat is megkellet csinálni.....
Na lényeg a lényeg megy a +!!
De segíts már még 1 bar-ba :D
ez az:
megmondanád nekem hogy ez miért nem jó, nem akar mûködni?:
 

//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar;
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar, health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar);
return 1;
}

 
Minden megvan , de mégse akar mûködni!!
pls help

Nem elérhető Ezel

  • 177
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #17 Dátum: 2011. július 14. - 08:45:41 »
0 Show voters
Hallod de a többi nem volt bemásolva oda meg nem írhatam h loading[playerid] sry :D Am thx na segítek.
[pawn]//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar[MAX_PLAYERS];
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar[playerid]);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar[playerid], health);
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
Probáld meg így nem tuti, hogy mükszik.:)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #18 Dátum: 2011. július 14. - 09:06:15 »
0 Show voters
Nem mûködik :(
még be se adja a bart :D
pls help

Nem elérhető Ezel

  • 177
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #19 Dátum: 2011. július 14. - 09:25:19 »
0 Show voters
Tudom mit rontottam el:D
[pawn]//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar[MAX_PLAYERS];
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar[playerid] = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,1);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar[playerid]);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar[playerid], health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
Így mostmár jó kellene legyen...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 14. - 09:39:47 írta Ezel »

Töltõdõ csík
« Válasz #20 Dátum: 2011. július 14. - 09:33:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Ezel date=1310628319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9589\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom mit rontottam el:D
[pawn]//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar[MAX_PLAYERS];
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar[playerid] = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar[playerid]);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar[playerid], health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
Így mostmár jó kellene legyen...
 
Szerintem még se tudod.  8)
 
SetTimer(\"healthbar\",100,0);[/quote]
  Látom segíteni akarsz neki ezerrel ezért nem is merülõk bele jobban, de egy tanács:
Miért nem próbálod ki mondjuk saját házi szervereden hogy jó-e és ha megy akkor küldenéd el neki/kiírnád ide?

Nem elérhető Ezel

  • 177
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #21 Dátum: 2011. július 14. - 09:37:35 »
0 Show voters
Mert saját szerveremet írom közben tõlem segíthetsz csak senki nem írt neki.:)

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #22 Dátum: 2011. július 14. - 10:03:22 »
0 Show voters
Nem jó :D
nemigaz :D
valaki help? :D

Nem elérhető Ezel

  • 177
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #23 Dátum: 2011. július 14. - 11:24:10 »
0 Show voters
SetTimer(\"healthbar\",100,0);//Ezt áttetted?
SetTimer(\"healthbar\",100,1);//erre?

Nem elérhető totar

  • 425
    • Profil megtekintése
Töltõdõ csík
« Válasz #24 Dátum: 2011. július 14. - 12:25:01 »
0 Show voters
Úgyse jó :(
mi a baja ennek a szarnak pls help

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal