new Float:health;new Float:armour;forward Object(playerid);forward ObjectOff(playerid);new Bar:tele = CreateProgressBar(50.0, 300.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);public Object(playerid){SetProgressBarValuetele, 100.0;UpdateProgressBartele;ShowProgressBarForPlayertele;GetPlayerHealth(playerid, health);TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenSetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlvaSetPlayerHealth(playerid, 100000);return 1;}public ObjectOff(playerid){SetPlayerHealth(playerid, health);TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldásaGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végénDestroyProgressBar(tele);return 1;}
public Object(playerid){SetTimer(\"toltodikacsik1\",300,0);SetTimer(\"toltodikacsik2\",600,0);SetTimer(\"toltodikacsik3\",900,0);SetTimer(\"toltodikacsik4\",1200,0);SetTimer(\"toltodikacsik5\",1500,0);SetTimer(\"toltodikacsik6\",1800,0);SetTimer(\"toltodikacsik7\",2100,0);SetTimer(\"toltodikacsik8\",2400,0);SetTimer(\"toltodikacsik9\",2700,0);SetTimer(\"toltodikacsik10\",3000,0);ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);GetPlayerHealth(playerid, health);TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztásGameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közbenSetTimerEx(\"toltodikacsik11\", 3300, 0,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlvaSetPlayerHealth(playerid, 100000);return 1;}public toltodikacsik1(playerid){SetProgressBarValue(loading,0);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik2(playerid){SetProgressBarValue(loading,10);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik3(playerid){SetProgressBarValue(loading,20);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik4(playerid){SetProgressBarValue(loading,30);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik5(playerid){SetProgressBarValue(loading,40);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik6(playerid){SetProgressBarValue(loading,50);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik7(playerid){SetProgressBarValue(loading,60);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik8(playerid){SetProgressBarValue(loading,70);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik9(playerid){SetProgressBarValue(loading,80);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik10(playerid){SetProgressBarValue(loading,90);UpdateProgressBar(loading,playerid);return 1;}public toltodikacsik11(playerid){SetPlayerHealth(playerid, health);SetProgressBarValue(loading,100);UpdateProgressBar(loading,playerid);TogglePlayerControllable(playerid,1);GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szövegPlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végénHideProgressBarForPlayer(playerid,loading);return 1;}
Kérdeznék még még egyet az hogy van egy sebességmérõm és én ülök nrg-n õ meg bmx-en és akkor elkenz mind a kettõnknek ugrálni a jáérmûnek a neve az hp-ja a sebessége .ez van az update rész alatt: if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0); new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp,string[24],vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleVelocity(vehicleid,x,y,z); GetVehicleHealth(vehicleid,hp); format(string,sizeof(string),\"Sebesség: %d KM/H\",floatround(floatsqroot(((x*x)+(y*y))+(z*z))*250.666667)); TextDrawSetString(Textdraw2,string); format(string,sizeof(string),\"Jármû élet: %d\",floatround(hp)); TextDrawSetString(Textdraw1,string); format(string, sizeof(string), \"Jármû: %s\",JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400] ); TextDrawSetString(Textdraw0, string); } else { TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0); }
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0); new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp,string[24],vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleVelocity(vehicleid,x,y,z); GetVehicleHealth(vehicleid,hp); format(string,sizeof(string),\"Sebesség: %d KM/H\",floatround(floatsqroot(((x*x)+(y*y))+(z*z))*250.666667)); TextDrawSetString(Textdraw2,string); format(string,sizeof(string),\"Jármû élet: %d\",floatround(hp)); TextDrawSetString(Textdraw1,string); format(string, sizeof(string), \"Jármû: %s\",JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400] ); TextDrawSetString(Textdraw0, string); } else { TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0); }
de ez progress bar és nem mûködik rendseen.az a baj ha eltelézek vhova akkor nem töltõdik a csík.ezt kellene kijavítani.
Kérdeznék még még egyet az hogy van egy sebességmérõm és én ülök nrg-n õ meg bmx-en és akkor elkenz mind a kettõnknek ugrálni a jáérmûnek a neve az hp-ja a sebessége . [/quote]