Üdv
ezt teleportáláshoz szeretném készíteni, de nem sikerül.
Valaki megírná hogy jólegyen?:
new Float:health;
new Float:armour;
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
new Bar:tele = CreateProgressBar(50.0, 300.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);
public Object(playerid)
{
SetProgressBarValuetele, 100.0;
UpdateProgressBartele;
ShowProgressBarForPlayertele;
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
DestroyProgressBar(tele);
return 1;
}
pls írjátok le helyesen.
Nagyon megköszönném a segítségeteket
oké köszönöm amugy még 1 szer.
már megoldottam, nagyon f***ául mükszik. :D
Edit: egyet leszámítva :D
az a baj hogy ha az egyik ember is beírja pl hogy /sf és akkor kiírja az összes embernbek a progres bart.
És ha lehet vki leírná ezeket a sorokat rövidebben :D
ez lenne ez:
public Object(playerid)
{
SetTimer(\"toltodikacsik1\",300,0);
SetTimer(\"toltodikacsik2\",600,0);
SetTimer(\"toltodikacsik3\",900,0);
SetTimer(\"toltodikacsik4\",1200,0);
SetTimer(\"toltodikacsik5\",1500,0);
SetTimer(\"toltodikacsik6\",1800,0);
SetTimer(\"toltodikacsik7\",2100,0);
SetTimer(\"toltodikacsik8\",2400,0);
SetTimer(\"toltodikacsik9\",2700,0);
SetTimer(\"toltodikacsik10\",3000,0);
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"toltodikacsik11\", 3300, 0,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public toltodikacsik1(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,0);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik2(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,10);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik3(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,20);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik4(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,30);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik5(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,40);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik6(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,50);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik7(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,60);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik8(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,70);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik9(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,80);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik10(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,90);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik11(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(loading,100);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
HideProgressBarForPlayer(playerid,loading);
return 1;
}
Nem mûködött help pls meg ebbe is :D
Kérdeznék még még egyet :D
az hogy van egy sebességmérõm és én ülök nrg-n õ meg bmx-en és akkor elkenz mind a kettõnknek ugrálni a jáérmûnek a neve az hp-ja a sebessége .
ez van az update rész alatt:
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0);
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp,string[24],vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleVelocity(vehicleid,x,y,z);
GetVehicleHealth(vehicleid,hp);
format(string,sizeof(string),\"Sebesség: %d KM/H\",floatround(floatsqroot(((x*x)+(y*y))+(z*z))*250.666667));
TextDrawSetString(Textdraw2,string);
format(string,sizeof(string),\"Jármû élet: %d\",floatround(hp));
TextDrawSetString(Textdraw1,string);
format(string, sizeof(string), \"Jármû: %s\",JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400] );
TextDrawSetString(Textdraw0, string);
}
else
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0);
}
ebbe is segítsenél? :D:D
Na mûködik, de ahogy beraktam még át kellet bazseválni , mert volt olyan hogy loading[playerid], és nekem nem volt a loading mögé odaírva hogy maxplayers.
eg még voltak olyanok amik meg csak loadingok voltak és azokat is megkellet csinálni.....
Na lényeg a lényeg megy a +!!
De segíts már még 1 bar-ba :D
ez az:
megmondanád nekem hogy ez miért nem jó, nem akar mûködni?:
//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar;
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar, health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_GREEN);
}
else if(health < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar);
return 1;
}
Minden megvan , de mégse akar mûködni!!
pls help