GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: totar - 2011. július 12. - 08:42:41

Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 12. - 08:42:41
Üdv
ezt teleportáláshoz szeretném készíteni, de nem sikerül.
Valaki megírná hogy jólegyen?:
 

new Float:health;
new Float:armour;
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
new Bar:tele = CreateProgressBar(50.0, 300.0, _, _, 0xFF0000FF, 100.0);
public Object(playerid)
{
SetProgressBarValuetele, 100.0;
UpdateProgressBartele;
ShowProgressBarForPlayertele;
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
DestroyProgressBar(tele);
return 1;
}

 
pls írjátok le helyesen.
Nagyon megköszönném a segítségeteket
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 12. - 09:14:00
Ez nagyon tele van hibával nagyon, nagyon , nagyon megnézem mindjárt..
U.I:Mikor kiírja az emberkének, hogy Objectek betöltése akkor már a progress bar 100%-on van.
Na 2perc és hozom normálisan.
[pawn]new Float:health;
new Float:armour;
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
new Bar:tele = CreateProgressBar(50.0, 300.0,114.50, 6.50,0xFF0000FF, 100.0);//Azt a két \"_\" kijavítottam egy koordinátára.
public Object(playerid)
{
SetProgressBarValue(tele[playerid], 100.0);//
UpdateProgressBar(tele[playerid], playerid);
ShowProgressBarForPlayer(playerid, tele[playerid]);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 3000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
DestroyProgressBar(tele[playerid]);
return 1;
}
[/pawn]
Nem probáltam ki de szerintem most jó..
Ha segítettem mehet a +:)
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 12. - 10:04:45
Köszönöm , de ez nem jó, mert nem töltõdik a csík.
már tudom hogy hogyan kell megcsinálni.
Nem haragudj Ömer :D ha nem adok most +-t
Amugy nagyon köszönöm !!
tényleg
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 12. - 10:13:38
Szívesen nem gond:) Amúgy azért nem töltödik a csík mert te elve mikor megjelenik arra tetted, hogy 100%-on legyen én gondoltam megcsinálom csak azt hittem te akarod úgy hagyni még írtam is :)
Ha nem tudsz vmit szolj
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 12. - 10:42:07
oké köszönöm amugy még 1 szer.
már megoldottam, nagyon f***ául mükszik. :D
Edit: egyet leszámítva :D
az a baj hogy ha az egyik ember is beírja pl hogy /sf és akkor kiírja az összes embernbek a progres bart.
És ha lehet vki leírná ezeket a sorokat rövidebben :D
ez lenne ez:
 

public Object(playerid)
{
SetTimer(\"toltodikacsik1\",300,0);
SetTimer(\"toltodikacsik2\",600,0);
SetTimer(\"toltodikacsik3\",900,0);
SetTimer(\"toltodikacsik4\",1200,0);
SetTimer(\"toltodikacsik5\",1500,0);
SetTimer(\"toltodikacsik6\",1800,0);
SetTimer(\"toltodikacsik7\",2100,0);
SetTimer(\"toltodikacsik8\",2400,0);
SetTimer(\"toltodikacsik9\",2700,0);
SetTimer(\"toltodikacsik10\",3000,0);
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"toltodikacsik11\", 3300, 0,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public toltodikacsik1(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,0);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik2(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,10);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik3(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,20);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik4(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,30);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik5(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,40);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik6(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,50);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik7(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,60);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik8(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,70);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik9(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,80);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik10(playerid)
{
SetProgressBarValue(loading,90);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
return 1;
}
public toltodikacsik11(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(loading,100);
UpdateProgressBar(loading,playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
HideProgressBarForPlayer(playerid,loading);
return 1;
}
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Csabesz - 2011. július 12. - 11:57:43
LoL elég lenne 1 változó is.  :D
Teljesen máshogy közelítettem meg a dolgot mit Te. Próbáld ki ezt.:
[pawn]
new Timer;
public Object(playerid)
{
SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 );
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public Object2(playerid)
{
switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) )
{
    case 1: { SetProgressBarValue(loading,10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); }
    case 2: { SetProgressBarValue(loading,20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 ); }
    case 3: { SetProgressBarValue(loading,30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); }
    case 4: { SetProgressBarValue(loading,40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); }
    case 5: { SetProgressBarValue(loading,50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); }
    case 6: { SetProgressBarValue(loading,60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); }
    case 7: { SetProgressBarValue(loading,70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 ); }
    case 8: { SetProgressBarValue(loading,80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); }
    case 9: { SetProgressBarValue(loading,90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); }
   case 10:
   {
      SetPlayerHealth(playerid, health);
      SetProgressBarValue(loading,100);
      UpdateProgressBar(loading,playerid);
      SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 );
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
      PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
      HideProgressBarForPlayer(playerid,loading);
                        KillTimer(Timer);
   }
}
return 1;
}
[/pawn]
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 12. - 13:24:45
köszönöm.
Kérdeznék még még egyet :D
az hogy van egy sebességmérõm és én ülök nrg-n õ meg bmx-en és akkor elkenz mind a kettõnknek ugrálni a jáérmûnek a neve az hp-ja a sebessége .
ez van az update rész alatt:
a sebességes megoldva
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Csabesz - 2011. július 12. - 13:27:20
Az én megoldásom mûködött? Több ember esetén is?
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 12. - 13:57:01
Nem mûködött help pls meg ebbe is :D
 
Idézetet írta: totar date=1310469885\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9589\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérdeznék még még egyet :D
az hogy van egy sebességmérõm és én ülök nrg-n õ meg bmx-en és akkor elkenz mind a kettõnknek ugrálni a jáérmûnek a neve az hp-ja a sebessége .
ez van az update rész alatt:
 

        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
   TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw2);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw1);
   TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0);
   new Float:x,Float:y,Float:z,Float:hp,string[24],vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetVehicleVelocity(vehicleid,x,y,z);
   GetVehicleHealth(vehicleid,hp);
   format(string,sizeof(string),\"Sebesség: %d KM/H\",floatround(floatsqroot(((x*x)+(y*y))+(z*z))*250.666667));
   TextDrawSetString(Textdraw2,string);
   format(string,sizeof(string),\"Jármû élet: %d\",floatround(hp));
   TextDrawSetString(Textdraw1,string);
   format(string, sizeof(string), \"Jármû: %s\",JarmuNevek[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400] );
   TextDrawSetString(Textdraw0, string);
   }
   else
   {
   TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw2);
   TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1);
   TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw0);
   }

 

ebbe is segítsenél? :D:D
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Zsolesszka - 2011. július 12. - 17:45:26
A tapasztalt hibának az oka az lenne hogy 1 darab textdrawot nem lehet minden egyes játékosnak más tartalommal megjeleníteni, egy idõben.
Volt már másnak is ilyen gondja megkeresem amit akkor írtam.
Itt is van.
A lényeg, hogy annyi textdrawot kell létrehoznod amennyi a max játékosok száma, így minden egyes textdrawot megtudod jeleníteni játékosonként más és más tartalommal.
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 12. - 21:00:00
de ez progress bar és nem mûködik rendseen.
az a baj ha eltelézek vhova akkor nem töltõdik a csík.
ezt kellene kijavítani.
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Zsolesszka - 2011. július 12. - 21:28:40
Idézetet írta: totar date=1310497200\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9589\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de ez progress bar és nem mûködik rendseen.
az a baj ha eltelézek vhova akkor nem töltõdik a csík.
ezt kellene kijavítani.
 
Két kérdést vetettél fel ebben a topicban.
Én a másodikra adtam választ.
 

Kérdeznék még még egyet :D
az hogy van egy sebességmérõm és én ülök nrg-n õ meg bmx-en és akkor elkenz mind a kettõnknek ugrálni a jáérmûnek a neve az hp-ja a sebessége .
 
[/quote]
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 13. - 09:00:33
oké :D
Már rájöttem hogy hogyan kell a sebességmérõt megcsinálni , a progressbar
nagyon fontos és nem tudom hogy annak is mi a baja , mert leírta stick , és az meg nem töltõdik.
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 13. - 20:11:10
Vagyis megakad a 0 % nál nem mozdul meg?Mert ha igen tudom mi a baja.
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 13. - 21:10:42
igen ez a baja.
pls írd már le hogy mi a baj megoldása.
pls
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 13. - 21:24:18
[pawn]new Timer;
public Object(playerid)
{
SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 1 );
ShowProgressBarForPlayer(playerid,loading);
GetPlayerHealth(playerid, health);
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltése!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
Timer = SetTimerEx(\"Object2\", 300, true,\"e\",playerid); //Az meghívása 6 másodperc múlva
SetPlayerHealth(playerid, 100000);
return 1;
}
public Object2(playerid)
{
switch ( GetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\" ) )
{
    case 1: { SetProgressBarValue(loading[playerid],10), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 2 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 2: { SetProgressBarValue(loading[playerid],20), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 3 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); }
    case 3: { SetProgressBarValue(loading[playerid],30), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 4 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 4: { SetProgressBarValue(loading[playerid],40), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 5 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 5: { SetProgressBarValue(loading[playerid],50), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 6 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 6: { SetProgressBarValue(loading[playerid],60), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 7 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 7: { SetProgressBarValue(loading[playerid],70), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 8 );UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid); }
    case 8: { SetProgressBarValue(loading[playerid],80), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 9 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
    case 9: { SetProgressBarValue(loading[playerid],90), SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 10 ); UpdateProgressBar(loading[playerid], playerid);}
   case 10:
   {
      SetPlayerHealth(playerid, health);
      SetProgressBarValue(loading,100);
      UpdateProgressBar(loading[playerid],playerid);
      SetPVarInt ( playerid, \"ObjectLoader\", 0 );
      TogglePlayerControllable(playerid,1);
      GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betöltve!\", 2000, 6); //megjelenítendõ szöveg
      PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
      HideProgressBarForPlayer(playerid,loading[playerid]);
                        KillTimer(Timer);
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Tess ittvan de ha segítettem és tényleg megy akkor :D +
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 14. - 07:36:44
Na mûködik, de ahogy beraktam még át kellet bazseválni , mert volt olyan hogy loading[playerid], és nekem nem volt a loading mögé odaírva hogy maxplayers.
eg még voltak olyanok amik meg csak loadingok voltak és azokat is megkellet csinálni.....
Na lényeg a lényeg megy a +!!
De segíts már még 1 bar-ba :D
ez az:
megmondanád nekem hogy ez miért nem jó, nem akar mûködni?:
 

//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar;
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar, health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar);
return 1;
}

 
Minden megvan , de mégse akar mûködni!!
pls help
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 14. - 08:45:41
Hallod de a többi nem volt bemásolva oda meg nem írhatam h loading[playerid] sry :D Am thx na segítek.
[pawn]//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar[MAX_PLAYERS];
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar[playerid]);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar[playerid], health);
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
Probáld meg így nem tuti, hogy mükszik.:)
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 14. - 09:06:15
Nem mûködik :(
még be se adja a bart :D
pls help
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 14. - 09:25:19
Tudom mit rontottam el:D
[pawn]//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar[MAX_PLAYERS];
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar[playerid] = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,1);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar[playerid]);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar[playerid], health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
Így mostmár jó kellene legyen...
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Zsolesszka - 2011. július 14. - 09:33:39
Idézetet írta: Ezel date=1310628319\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9589\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom mit rontottam el:D
[pawn]//mód elején
new Float:health;
new Bar:HPbar[MAX_PLAYERS];
forward healthbar(playerid);
//ongamemodeint alatt
HPbar[playerid] = CreateProgressBar(549.00, 69.00, 55.50, 3.20, 0, 100.0);
SetTimer(\"healthbar\",100,0);
//onplayerspawn alatt
ShowProgressBarForAll(HPbar[playerid]);
//mód elején szintén
public healthbar(playerid)
{
GetPlayerHealth(playerid, health);
SetProgressBarValue(HPbar[playerid], health);
if(health < 80 && health > 60)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_GREEN);
}
else if(health  < 60 && health > 30)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_ORANGE);
}
else if(health < 30 && health > 1)
{
SetProgressBarColor(HPbar[playerid], COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(HPbar[playerid]);
return 1;
}[/pawn]
Így mostmár jó kellene legyen...
 
Szerintem még se tudod.  8)
 
SetTimer(\"healthbar\",100,0);[/quote]
  Látom segíteni akarsz neki ezerrel ezért nem is merülõk bele jobban, de egy tanács:
Miért nem próbálod ki mondjuk saját házi szervereden hogy jó-e és ha megy akkor küldenéd el neki/kiírnád ide?
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 14. - 09:37:35
Mert saját szerveremet írom közben tõlem segíthetsz csak senki nem írt neki.:)
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 14. - 10:03:22
Nem jó :D
nemigaz :D
valaki help? :D
Cím: Töltõdõ csík
Írta: Ezel - 2011. július 14. - 11:24:10
SetTimer(\"healthbar\",100,0);//Ezt áttetted?
SetTimer(\"healthbar\",100,1);//erre?
Cím: Töltõdõ csík
Írta: totar - 2011. július 14. - 12:25:01
Úgyse jó :(
mi a baja ennek a szarnak pls help