Szerző Téma: Többféle karakterválasztó!  (Megtekintve 1027 alkalommal)

Többféle karakterválasztó!
« Dátum: 2011. július 10. - 23:58:30 »
0 Show voters
Üdv all!
Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudnám megoldani azt hogy mikor karakterválasztóba vagy választasz és mind a 4 csapatnál különbözõ helyen van vagyis mikor a rendõr karaktereket nézed a rendõrség van a háttérbe ha meg mondjuk a mentõsöket akkor a mentõ állomás ha stuntolokokat akkor meg fent a hegy látszik a háttérbe, Nem tudom hogy hogyan oldjam meg, hogy mûködjön ??
ClassMaker-el le mentettem csak nem tudom hogy hogyan tegyem be az OnPlayerRequestClass-hoz:
[pawn]public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0..6:
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_GROOVE;
        GameTextForPlayer(playerid,\"~g~Groove Street család\", 1000, 3);
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_GROOVE);
        }
        case 7..9:
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_BALLAS;
        GameTextForPlayer(playerid,\"~p~Ballas család\", 1000, 3);
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_PINK);
        }
        }
        SetPlayerPos(playerid, 2028.130249, 1546.016845, 10.821598);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.686645);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2028.130249, 1546.016845, 10.821598);
        ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
        SetPlayerCameraPos(playerid, 2028.130249 + (5 * floatsin(-266.686645, degrees)), 1546.016845 + (5 * floatcos(-266.686645, degrees)), 10.821598);
        return 1;
}[/pawn]
Most így van de én azt szeretném hogy mindkettõnek külön kinézetet legyen vagyis :
1-esnek:
[pawn]SetPlayerPos(playerid, 2028.130249, 1546.016845, 10.821598);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.686645);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2028.130249, 1546.016845, 10.821598);
        ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
        SetPlayerCameraPos(playerid, 2028.130249 + (5 * floatsin(-266.686645, degrees)), 1546.016845 + (5 * floatcos(-266.686645, degrees)), 10.821598);[/pawn]
2-esnek:
[pawn]SetPlayerPos(playerid, 2323.747070, 1283.356079, 97.495315);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 275.013702);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2323.747070, 1283.356079, 97.495315);
SetPlayerCameraPos(playerid, 2323.747070 + (10 * floatsin(-275.013702, degrees)), 1283.356079 + (10 * floatcos(-275.013702, degrees)), 97.495315);[/pawn]
Segítséget elõre is kösz!

double out

  • Vendég
Többféle karakterválasztó!
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 11. - 01:13:11 »
0 Show voters
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0..6:
        {
        SetPlayerPos(playerid, 2028.130249, 1546.016845, 10.821598);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.686645);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 2028.130249, 1546.016845, 10.821598);
        ApplyAnimation(playerid,\"DANCING\",\"DNCE_M_A\",4.0,1,0,0,0,-1);
        SetPlayerCameraPos(playerid, 2028.130249 + (5 * floatsin(-266.686645, degrees)), 1546.016845 + (5 * floatcos(-266.686645, degrees)), 10.821598);
        Team[playerid] = TEAM_GROOVE;
        GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Groove Street család\",  1000,  3);
        SetPlayerColor(playerid, COLOR_GROOVE);
        }
        case 7..9:
        {
       // ....
        }

 
Ez se 100, de szerintem így. ;D

Többféle karakterválasztó!
« Válasz #2 Dátum: 2011. július 11. - 09:42:10 »
0 Show voters
Köszönöm a segítséget, mûködik!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal