Példa: ( Ehhez kell a textdraw )
Így tudsz maximum ( asszem 2 milla a cellmax ) értéket tárolni, csak ha nicns textdraw, akkor nem mutatja csak van
[pawn]
stock GivePlayerMoneyEx(playerid, penz)
{
SetPVarInt(playerid, \"Money\", GetPVarInt(playerid, \"Money\") + penz);
return GivePlayerMoney(playerid, penz);
}
stock SetPlayerMoneyEx(playerid, penz)
{
SetPVarInt(playerid, \"Money\", 0);
ResetPlayerMoney(playerid);
SetPVarInt(playerid, \"Money\", penz);
return GivePlayerMoney(playerid, penz);
}
#define GetPlayerMoneyEx(%0) GetPVarInt(%0, \"Money\")
stock ResetPlayerMoneyEx(playerid)
{
DeletePVar(playerid, \"Money\");
return ResetPlayerMoney(playerid);
}
[/pawn]
Egy timer alá, lehetõleg kevesebb, mint egy másodperces alá:
Ciklus minden játékosra, és:
[pawn]
if(GetPlayerMoney(i) != GetPVarInt(i, \"Money\"))
{
SetPlayerMoneyEx(i, GetPVarInt(i, \"Money\"));
}
[/pawn]