Szerző Téma: Több object respawnolása  (Megtekintve 885 alkalommal)

Több object respawnolása
« Dátum: 2015. március 15. - 07:41:36 »
0 Show voters
SziasztokOlyan kérdésem lenne hogy ha van mondjuk 100 robbanós hordóm akkor ha pl megsemisül 1 a 100 ból azt az 1-et hogyan tudnám respawnolni
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 15. - 08:24:14 írta RusH. »

Nem elérhető MdCrp

Több object respawnolása
« Válasz #1 Dátum: 2015. március 15. - 10:42:10 »
0 Show voters
Legfeljebb paranccsal tudnád megcsinálni.
Ez MINDEN objectet újra spawnolja.
Példa:
 

forward loadObjects(); //mód tetejére
forward destroyObjects(); //mód tetejére
public OnGameModeInit(){
    loadObjects(); //Amikor elindul a mód betölti az objecteket
    return 1;
}
public destroyObjects(){ //Ez megsemmisíti az összes objectet
for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS;i++){
    DestroyObject(i);
}
return 1;
}
public loadObjects(){ //Ez betölti az objecteket
//Ide rakd az objecteket
return 1;
}

 
És a parancs:
Sima parancsfeldolgozóval
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/restawnobjects\", cmdtext, true, 20) == 0)
{
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}
return 0;
}

 
ZCMD parancsfeldolgozóval
 

CMD:respawnobjects(playerid, params[]){
       destroyObjects();
loadObjects();
    return 1;
}

 
De ha automatikusan akarod csinálhatod Timerrel
Példa:
 

forward respawnObjects(); //mód tetejére
forward loadObjects(); //mód tetejére
forward destroyObjects(); //mód tetejére
public OnGameModeInit(){
    loadObjects();
    SetTimer(\"respawnObjects\", 60000, true); //Percenként újra spawnolja az össze objectet
    return 1;
}
public destroyObjects(){
for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS;i++){
    DestroyObject(i);
}
return 1;
}
public loadObjects(){
//Ide rakd az objecteket
return 1;
}
public respawnObjects(){
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}

 
!!FIGYELEM Nem lett tesztelve!!
« Utoljára szerkesztve: 2015. március 15. - 11:02:12 írta MdCrp »

Több object respawnolása
« Válasz #2 Dátum: 2015. március 15. - 11:21:20 »
0 Show voters
adsz az összesnek változót..
egyébként ha nem tünteted el, egy idő után (vagy ha elég messzire mész tőle, és a szerver újra betölti) akkor \'visszaterem\', nem kell leraknod újra.

Több object respawnolása
« Válasz #3 Dátum: 2015. március 15. - 18:19:50 »
0 Show voters
Értem.Igen a változókra én is gondoltam.De kb100 objectnek külön külön.. :/ Valamiféle csoportositást nem lehet megoldani hogy mondjuk a 100 object egy változóban legyen és akkor mind a 100 azt tudjam kezelni?

Több object respawnolása
« Válasz #4 Dátum: 2015. március 15. - 21:32:12 »
0 Show voters
tömb
 
new object[100];
object[0] = CreateObject(..);
object[1] = CreateObject(..);
for(new i = 0; i < sizeof(object); i++) DestroyObject(i);

Több object respawnolása
« Válasz #5 Dátum: 2015. március 16. - 08:31:30 »
0 Show voters
Köszönöm. Ez alapján megoldom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal