Szerző Téma: Több Object mozgatása  (Megtekintve 1947 alkalommal)

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Dátum: 2016. Május 16. - 17:54:43 »
0 Show voters
Sziasztok! Szeretném megkérdezni hogy hogy lehet több objectet egyszerre mozgatni. Nem parancsal hanem hogy elindul 2 perc múlva és ha oda ér akkor 2 perc múlva jönne vissza a ki indulási ponthoz. Egy hajót szeretnék mozgatni

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #1 Dátum: 2016. Május 16. - 19:32:52 »
0 Show voters
időzítő

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #2 Dátum: 2016. Május 16. - 19:47:50 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463419972\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
időzítő
 
Tudnál segíteni?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #3 Dátum: 2016. Május 16. - 19:57:31 »
+1 Show voters
Mivel akarod? paranccsal működjön vagy amikor elindítod a játékmódot akkor már a hajó folyamatban legyen? És kinek szeretnéd megmutatni, minden játékosnak vagy csak saját magadnak?

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #4 Dátum: 2016. Május 16. - 20:07:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463421451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mivel akarod? paranccsal működjön vagy amikor elindítod a játékmódot akkor már a hajó folyamatban legyen? És kinek szeretnéd megmutatni, minden játékosnak vagy csak saját magadnak?
 
Amikor már elindul a szerver. Minden játékosnak

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #5 Dátum: 2016. Május 16. - 23:52:06 »
+1 Show voters
Szóval ha szeretnél egy hajót mozgatni akkor szükséged lesz ezekre a dolgokra...
https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer - időzítő az OnGameModeInit alatt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - tárgy mozgatása egy X, Y, Z pozícióhoz X sebességgel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved - tárgy megállása, mi történjen tovább a tárgyal? tovább menjen ahonnan eljött vagy törődjön.
Szóval az OnGameModeInit alatt létrehozol egy időzítőt egy publik függvénnyel, majd az alá beírod a tárgynak a mozgatási információit, amikor az meglesz a hajó elindul azzal a sebességgel amit te adtál meg a MoveObject függvénynél. Amikor a tárgy megáll akkor az OnObjectMoved callbacknél előhívod a változóval a hajó nevét és törölöd vagy tovább mozgatod ahová szeretnéd. Remélem tudtam neked segíteni, nem nehéz megírni, pár sor az egész!  :)

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #6 Dátum: 2016. Május 17. - 06:16:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463435526\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szóval ha szeretnél egy hajót mozgatni akkor szükséged lesz ezekre a dolgokra...
https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer - időzítő az OnGameModeInit alatt
http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - tárgy mozgatása egy X, Y, Z pozícióhoz X sebességgel
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved - tárgy megállása, mi történjen tovább a tárgyal? tovább menjen ahonnan eljött vagy törődjön.
Szóval az OnGameModeInit alatt létrehozol egy időzítőt egy publik függvénnyel, majd az alá beírod a tárgynak a mozgatási információit, amikor az meglesz a hajó elindul azzal a sebességgel amit te adtál meg a MoveObject függvénynél. Amikor a tárgy megáll akkor az OnObjectMoved callbacknél előhívod a változóval a hajó nevét és törölöd vagy tovább mozgatod ahová szeretnéd. Remélem tudtam neked segíteni, nem nehéz megírni, pár sor az egész!  :)
 
Köszi ez így pont jó hogy adtál linket. Mert így tudok tanulni

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #7 Dátum: 2016. Május 17. - 07:06:52 »
0 Show voters
Próbáld megírni, ha nem megy akkor másold be a kódot amire jutottál és segítek.  ;) Good luck.

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #8 Dátum: 2016. Május 17. - 18:15:19 »
0 Show voters
Csáó! na megírtam. Így?
 

#include <a_samp>
new hajo;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimer(\"message\", 1000, false);
return 1;
}
public message()
{
    print(\"A hajó elindúlt\");
}

Több Object mozgatása
« Válasz #9 Dátum: 2016. Május 17. - 18:24:54 »
0 Show voters
Ha a szerver játékosainak akarod kiírni a szöveget ettől ez így nem fogja. Ha nem azoknak akkor bocsi  :wall:   :thumbsup:

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #10 Dátum: 2016. Május 17. - 18:34:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: immortal1876 date=1463502294\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha a szerver játékosainak akarod kiírni a szöveget ettől ez így nem fogja. Ha nem azoknak akkor bocsi  :wall:   :thumbsup:
 
Köszi javítva
 
#include <a_samp>
#define Piros 0xAA3333AA
new hajo;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimer(\"message\", 1000, false);
return 1;
}
public message()
{
    SendClientMessageToAll(Piros, \"A hajó elindúlt\");
}

Több Object mozgatása
« Válasz #11 Dátum: 2016. Május 17. - 18:40:24 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#define Piros 0xAA3333AA
new hajo;
forward message();
public OnGameModeInit()
{
        hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
        SetTimer(\"message\", 1000, false);
        return 1;
}
public message()
{
    SendClientMessageToAll(Piros, \"A hajó elindúlt\");
}

 
A moveobject kimaradt.

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #12 Dátum: 2016. Május 17. - 18:45:59 »
0 Show voters
http://www.kephost.com/image/cCWj
Ilyent akarok csak nem parancsal hanem pl 5 percenként

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #13 Dátum: 2016. Május 17. - 19:50:38 »
+1 Show voters
#include a_samp
#include a_zcmd
#include streamer
new    shiptransport;
public OnGameModeInit( ) {
       shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták odafele.
   print(\"tárgy mozog\");
   return 1;
}
       
public OnGameModeExit( )
       StopDynamicObject(shiptransport);
   print(\"hajó nem mozog\");
   return 1;
}
public OnDynamicObjectMoved(STREAMER_TAG_OBJECT objectid) {
   SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó hamarosan mozog\");
   shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták visszafele.
   return 1;
}
CMD:stopship(playerid) return StopDynamicObject(shiptransport), SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó nem mozog\");

Nem elérhető Sanyko

  • 324
    • Profil megtekintése
Több Object mozgatása
« Válasz #14 Dátum: 2016. Május 17. - 20:15:45 »
0 Show voters
Idézetet írta: ƒeheristi97 date=1463507438\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60434\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include a_samp
#include a_zcmd
#include streamer
new    shiptransport;
public OnGameModeInit( ) {
       shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták odafele.
   print(\"tárgy mozog\");
   return 1;
}
       
public OnGameModeExit( )
       StopDynamicObject(shiptransport);
   print(\"hajó nem mozog\");
   return 1;
}
public OnDynamicObjectMoved(STREAMER_TAG_OBJECT objectid) {
   SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó hamarosan mozog\");
   shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták visszafele.
   return 1;
}
CMD:stopship(playerid) return StopDynamicObject(shiptransport), SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó nem mozog\");

 

Köszi mingyjárt tesztelem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. május 17. 20:41:46[/time] )

Áhh nem jó

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Május 17. - 21:59:51 )

Még valami ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2016. Május 17. - 21:59:51 írta Sanyko »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal