időzítő
Mivel akarod? paranccsal működjön vagy amikor elindítod a játékmódot akkor már a hajó folyamatban legyen? És kinek szeretnéd megmutatni, minden játékosnak vagy csak saját magadnak?
Szóval ha szeretnél egy hajót mozgatni akkor szükséged lesz ezekre a dolgokra... https://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer - időzítő az OnGameModeInit alatthttp://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject - tárgy mozgatása egy X, Y, Z pozícióhoz X sebességgelhttp://wiki.sa-mp.com/wiki/OnObjectMoved - tárgy megállása, mi történjen tovább a tárgyal? tovább menjen ahonnan eljött vagy törődjön. Szóval az OnGameModeInit alatt létrehozol egy időzítőt egy publik függvénnyel, majd az alá beírod a tárgynak a mozgatási információit, amikor az meglesz a hajó elindul azzal a sebességgel amit te adtál meg a MoveObject függvénynél. Amikor a tárgy megáll akkor az OnObjectMoved callbacknél előhívod a változóval a hajó nevét és törölöd vagy tovább mozgatod ahová szeretnéd. Remélem tudtam neked segíteni, nem nehéz megírni, pár sor az egész!
#include <a_samp>new hajo;forward message();public OnGameModeInit(){hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);SetTimer(\"message\", 1000, false);return 1;}public message(){ print(\"A hajó elindúlt\");}
Ha a szerver játékosainak akarod kiírni a szöveget ettől ez így nem fogja. Ha nem azoknak akkor bocsi :wall: :thumbsup:
#include <a_samp>#define Piros 0xAA3333AAnew hajo;forward message();public OnGameModeInit(){hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);SetTimer(\"message\", 1000, false);return 1;}public message(){ SendClientMessageToAll(Piros, \"A hajó elindúlt\");}
#include <a_samp>#define Piros 0xAA3333AAnew hajo;forward message();public OnGameModeInit(){ hajo = CreateObject(0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimer(\"message\", 1000, false); return 1;}public message(){ SendClientMessageToAll(Piros, \"A hajó elindúlt\");}
#include a_samp#include a_zcmd#include streamernew shiptransport;public OnGameModeInit( ) { shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták odafele. print(\"tárgy mozog\"); return 1;} public OnGameModeExit( ) StopDynamicObject(shiptransport); print(\"hajó nem mozog\"); return 1;}public OnDynamicObjectMoved(STREAMER_TAG_OBJECT objectid) { SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó hamarosan mozog\"); shiptransport = MoveDynamicObject(STREAMER_TAG_OBJECT objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rx = -1000.0, Float:ry = -1000.0, Float:rz = -1000.0); // A koordináták visszafele. return 1;}CMD:stopship(playerid) return StopDynamicObject(shiptransport), SendClientMessageToAll(-1, \"A hajó nem mozog\");