Szerző Téma: Több object berakásának folyamata  (Megtekintve 902 alkalommal)

Több object berakásának folyamata
« Dátum: 2011. Április 09. - 01:10:47 »
0 Show voters
Sziasztok!
Betettem az egyik objectet,(kaput)ami parancsra nyílik/záródik.
A mód elején : \"nem kapu\"
public OnGameModeInit()
kapu = [object]
ez mûködött is szépen.
De én egy másik kaput is szeretnék berakni mellé.
Az lenne a kérdésem,hogy akkor, kell egy pl: \"new kapu1\"?
Vagy a \"public OnGameModeInit()\"-ba az objectet \"kapu =\" vagy \"kapu1 =\" írjam?
Vagy mit hogy?Rendesen betettem a másodikat is, de akkor ezt írta ki :
 
C:\\Documents and Settings\\Tomy Full\\Asztal\\CC-RP.pwn(9066) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"[/quote]

Rammstein

  • Vendég
Több object berakásának folyamata
« Válasz #1 Dátum: 2011. Április 09. - 08:43:03 »
0 Show voters
Nos akkor.
te ezt irtad: nem kapu, ez helyett ilyen kell:
new kapu;

 

OnGameModeInit()

 
ez alá:
 
kapu = CreateObject(Object ID,Kordináták);

 
Ha másik kapu is kell akkor, lehet bármi a neve csak amit ez elött leírtunk kapu, nem.
tehát
mód elejére:
 
new kapu1;

 

OnGameModeInit()

 
alá:
 
kapu1 = CreateObject(Object ID,Kordináták);

 
Szívesen, ha kell parancsra nyílás/csukás, írd meg!

Több object berakásának folyamata
« Válasz #2 Dátum: 2011. Április 09. - 09:33:39 »
0 Show voters
Változó
 
new kapu[szám]; //kapujaid száma, +1, mert a 0-t is bele kell számolni.

 
Objectek létrehozása
 
kapu[0] = CreateObject(...);
kapu[1] = CreateObject(...);

 
Objectek mozgatása.
 

MoveObject(kapu[0], ...);
MoveObject(kapu[1], ...);

 
Elõnye, hogy a változó nem foglal sok helyet, ha sok kapud van, és a kapukat akár egyszerre is mozgathatod egy ciklus segítségével.

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Több object berakásának folyamata
« Válasz #3 Dátum: 2011. Április 09. - 11:00:38 »
+1 Show voters
Azt azért tudjátok, hogy errõl van leírás..  :angel:

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Több object berakásának folyamata
« Válasz #4 Dátum: 2011. Április 09. - 11:54:40 »
0 Show voters
Egyépként nem is arrol van szó ami a téma neve :D
\' példa:
 
//                         ===========================
//                                 By:  Lu$ta
//                         ===========================
#include <a_samp>
new teszt;
 
public OnGameModeInit()
{
teszt = CreateObject(Koordinata);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/Teszt-nyit\", true) == 0)
    {
   MoveObject(teszt,Koordináta, 3.5);
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/Teszt-zar\", true) == 0)
    {
   MoveObject(teszt,Koordináta, 3.5);
            return 1;
    }
    return 0;
  }

 
Ha több kaput akarsz akkor:
 
new teszt1;
new teszt2; stb

 
Fontos a
public OnGameModeInit()

 alá, mindig a zárt helyzetbe lévö  objekt koordinátát ragt!

Több object berakásának folyamata
« Válasz #5 Dátum: 2011. Április 09. - 13:50:03 »
0 Show voters
Rendben köszönöm srácok!
Sikerült a leírásotok alapján.
Nos én a határra tettem 2 kaput.
Az egyiket sikeresen lehet mozgatni,,de én a másikat,is szeretném,méghozzá FBI/KATONA,RENDÕR számára csak!Tehát hogy csak nekik legyen jó a parancs.
És ha beírom,hogy \"/vám lezár\" akkor mindkét kapu egyszerre záródjon.
Ebbe kérném a segítségetek.  :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal