GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:32:47

Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:32:47
Van egy változóm, ami mindig + értéket kap a parancs használatakor. ( így minden parancs beíráskor létrejön egy fájl, 1,2,3,4,5........végtelen \"számú névvel\") A parancs funkciója az lenne, hogy létrehoz egy Pickupot az adott helyeken( a fájlban megvan a kordinátája). Csak 1 a kérdés, mivel többrõl van szó mint 1 fájl, hogy tudnám mindet betölteni?
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: doboka98 - 2014. Március 22. - 17:49:57
De miért nem 1 fájlba mented az összeset?
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:53:27
Nem tudom, én így jobbnak láttam.. De egy fájlban hogy? Mármint lekellene mentenem egy azonosítót, amivel a pickupot azonosítom(szám), meg a kordináta, és esetleg még1-2 apróság.. Ezt mind több tíz cuccal hogy mentsem 1 fájlba?
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ZoleBB - 2014. Március 22. - 17:53:39

new File:tmp=fopen(\"fegyverek.txt\");

 
[/quote]
Talán így  ::|
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:55:43
mi az a tmp=fopen? :D Én ZCMD-vel dolgozom, ez is ahoz tartozik? :D
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ZoleBB - 2014. Március 22. - 17:57:43
Kérdezted, hogyan tudod megnyitni a fájlt. Gondolom én, talán így. Egyébként igen, ez nem a teljes, csak a megnyitása.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:59:10
Nem azt kérdeztem, hogy hogy tudom megnyitni, hanem azt, hogy hogy tudom mindet betölteni.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: doboka98 - 2014. Március 22. - 18:10:38
Kiírod változókba a dini_Int függvénnyel. Nem tudom, hogy floatnál más-e a függvény.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: Lucio - 2014. Március 22. - 18:11:41
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 18:15:07
Idézetet írta: Lucio date=1395508301\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47302\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
 
Légyszives írj rá egy példát.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: SnooP - 2014. Március 24. - 15:10:14
Mivel már csináltam hasonlót ezért javaslom nézd át ezt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=42306.0
Azon belül is pastebin linknél az Objectektolt és Objectment stockot és még ez a rész ami neked kell:
 

GetDynamicObjectPos(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
        IntID = GetPlayerInterior(playerid);
        WorldID = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        GetDynamicObjectRot(objectid, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
        Objectment(\"objectek.txt\",GetPVarInt(playerid,\"omodelid\"),Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ,WorldID,IntID);

 
Na most valami hasonlót kell te is megcsinálj csak nem objectekkel hanem pickupokkal, ami nagyjából ugyan az. ;)
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 24. - 15:21:05
Már találtam megoldást, de megy a + Rush, köszi
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:32:47
Van egy változóm, ami mindig + értéket kap a parancs használatakor. ( így minden parancs beíráskor létrejön egy fájl, 1,2,3,4,5........végtelen \"számú névvel\") A parancs funkciója az lenne, hogy létrehoz egy Pickupot az adott helyeken( a fájlban megvan a kordinátája). Csak 1 a kérdés, mivel többrõl van szó mint 1 fájl, hogy tudnám mindet betölteni?
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: doboka98 - 2014. Március 22. - 17:49:57
De miért nem 1 fájlba mented az összeset?
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:53:27
Nem tudom, én így jobbnak láttam.. De egy fájlban hogy? Mármint lekellene mentenem egy azonosítót, amivel a pickupot azonosítom(szám), meg a kordináta, és esetleg még1-2 apróság.. Ezt mind több tíz cuccal hogy mentsem 1 fájlba?
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ZoleBB - 2014. Március 22. - 17:53:39

new File:tmp=fopen(\"fegyverek.txt\");

 
[/quote]
Talán így  ::|
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:55:43
mi az a tmp=fopen? :D Én ZCMD-vel dolgozom, ez is ahoz tartozik? :D
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ZoleBB - 2014. Március 22. - 17:57:43
Kérdezted, hogyan tudod megnyitni a fájlt. Gondolom én, talán így. Egyébként igen, ez nem a teljes, csak a megnyitása.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 17:59:10
Nem azt kérdeztem, hogy hogy tudom megnyitni, hanem azt, hogy hogy tudom mindet betölteni.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: doboka98 - 2014. Március 22. - 18:10:38
Kiírod változókba a dini_Int függvénnyel. Nem tudom, hogy floatnál más-e a függvény.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: Lucio - 2014. Március 22. - 18:11:41
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 22. - 18:15:07
Idézetet írta: Lucio date=1395508301\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47302\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
 
Légyszives írj rá egy példát.
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: SnooP - 2014. Március 24. - 15:10:14
Mivel már csináltam hasonlót ezért javaslom nézd át ezt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=42306.0
Azon belül is pastebin linknél az Objectektolt és Objectment stockot és még ez a rész ami neked kell:
 

GetDynamicObjectPos(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
        IntID = GetPlayerInterior(playerid);
        WorldID = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
        GetDynamicObjectRot(objectid, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
        Objectment(\"objectek.txt\",GetPVarInt(playerid,\"omodelid\"),Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ,WorldID,IntID);

 
Na most valami hasonlót kell te is megcsinálj csak nem objectekkel hanem pickupokkal, ami nagyjából ugyan az. ;)
Cím: Több azonos elven mûködõ dini fájl betöltése
Írta: ppatrik2012 - 2014. Március 24. - 15:21:05
Már találtam megoldást, de megy a + Rush, köszi