-
Van egy változóm, ami mindig + értéket kap a parancs használatakor. ( így minden parancs beíráskor létrejön egy fájl, 1,2,3,4,5........végtelen \"számú névvel\") A parancs funkciója az lenne, hogy létrehoz egy Pickupot az adott helyeken( a fájlban megvan a kordinátája). Csak 1 a kérdés, mivel többrõl van szó mint 1 fájl, hogy tudnám mindet betölteni?
-
De miért nem 1 fájlba mented az összeset?
-
Nem tudom, én így jobbnak láttam.. De egy fájlban hogy? Mármint lekellene mentenem egy azonosítót, amivel a pickupot azonosítom(szám), meg a kordináta, és esetleg még1-2 apróság.. Ezt mind több tíz cuccal hogy mentsem 1 fájlba?
-
new File:tmp=fopen(\"fegyverek.txt\");
[/quote]
Talán így ::|
-
mi az a tmp=fopen? :D Én ZCMD-vel dolgozom, ez is ahoz tartozik? :D
-
Kérdezted, hogyan tudod megnyitni a fájlt. Gondolom én, talán így. Egyébként igen, ez nem a teljes, csak a megnyitása.
-
Nem azt kérdeztem, hogy hogy tudom megnyitni, hanem azt, hogy hogy tudom mindet betölteni.
-
Kiírod változókba a dini_Int függvénnyel. Nem tudom, hogy floatnál más-e a függvény.
-
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
-
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
Légyszives írj rá egy példát.
-
Mivel már csináltam hasonlót ezért javaslom nézd át ezt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=42306.0
Azon belül is pastebin linknél az Objectektolt és Objectment stockot és még ez a rész ami neked kell:
GetDynamicObjectPos(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
IntID = GetPlayerInterior(playerid);
WorldID = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
GetDynamicObjectRot(objectid, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
Objectment(\"objectek.txt\",GetPVarInt(playerid,\"omodelid\"),Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ,WorldID,IntID);
Na most valami hasonlót kell te is megcsinálj csak nem objectekkel hanem pickupokkal, ami nagyjából ugyan az. ;)
-
Már találtam megoldást, de megy a + Rush, köszi
-
Van egy változóm, ami mindig + értéket kap a parancs használatakor. ( így minden parancs beíráskor létrejön egy fájl, 1,2,3,4,5........végtelen \"számú névvel\") A parancs funkciója az lenne, hogy létrehoz egy Pickupot az adott helyeken( a fájlban megvan a kordinátája). Csak 1 a kérdés, mivel többrõl van szó mint 1 fájl, hogy tudnám mindet betölteni?
-
De miért nem 1 fájlba mented az összeset?
-
Nem tudom, én így jobbnak láttam.. De egy fájlban hogy? Mármint lekellene mentenem egy azonosítót, amivel a pickupot azonosítom(szám), meg a kordináta, és esetleg még1-2 apróság.. Ezt mind több tíz cuccal hogy mentsem 1 fájlba?
-
new File:tmp=fopen(\"fegyverek.txt\");
[/quote]
Talán így ::|
-
mi az a tmp=fopen? :D Én ZCMD-vel dolgozom, ez is ahoz tartozik? :D
-
Kérdezted, hogyan tudod megnyitni a fájlt. Gondolom én, talán így. Egyébként igen, ez nem a teljes, csak a megnyitása.
-
Nem azt kérdeztem, hogy hogy tudom megnyitni, hanem azt, hogy hogy tudom mindet betölteni.
-
Kiírod változókba a dini_Int függvénnyel. Nem tudom, hogy floatnál más-e a függvény.
-
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
-
Ha több fájlról van szó akkor for ciklussal.
Légyszives írj rá egy példát.
-
Mivel már csináltam hasonlót ezért javaslom nézd át ezt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=42306.0
Azon belül is pastebin linknél az Objectektolt és Objectment stockot és még ez a rész ami neked kell:
GetDynamicObjectPos(objectid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
IntID = GetPlayerInterior(playerid);
WorldID = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
GetDynamicObjectRot(objectid, Float:rX, Float:rY, Float:rZ);
Objectment(\"objectek.txt\",GetPVarInt(playerid,\"omodelid\"),Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:rX,Float:rY,Float:rZ,WorldID,IntID);
Na most valami hasonlót kell te is megcsinálj csak nem objectekkel hanem pickupokkal, ami nagyjából ugyan az. ;)
-
Már találtam megoldást, de megy a + Rush, köszi