if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,2032.0376,1319.3666,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0, 2158.7371,939.8642,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0, 2183.2349,2161.5310,10.8203) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,2086.3616,2047.7804,11.0579))
if(isplayer atmnél van e cucc){ ATMEztCsinalja();}else if(betelt a sor itt van még több isplayerpoint cucckombó){ ATMEztCsinalja();}stock ATMEztCsinalja();{ shówdialog(atm, list, \"pénz berak\\npénz kivesz\");}
new Float:atmpoz[]={x,y,z},{x,y,z},{x,y,z}CMD:Atm(playerid,params[]){ for(new i=0; i<sizeof(atmpoz); i++){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, atmpoz[0], atmpoz[1] atmpoz[2]) { break; } }stb stb return 1;}
hhmmmm lehet rájöttem egy jobb megoldásra de nem biztos. new Float:atmpoz[]={x,y,z},{x,y,z},{x,y,z}CMD:Atm(playerid,params[]){ for(new i=0; i<sizeof(atmpoz); i++){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, atmpoz[0], atmpoz[1] atmpoz[2]) { break; } }stb stb return 1;} igy sikerülne ??Nem teszteltem meg csak hírtelen felindulásból írtam.
new Float:ATMPos[][3] = {x,y,z},{x,y,z},{x,y,z};
stock IsPlayerNearAtm(playerid){ for(new i = 0; i < sizeof(ATMPos); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, ATMPos[0], ATMPos[1] ATMPos[2]) { return true; } } return false;}