Kódok?
public OnGameModeInit(){SetTimer(\"OsszesJatekos\",1000,true);return 1;}forward OsszesJatekos();public OsszesJatekos(){foreach(new i;Player) //végigmegyünk az összes játékoson{new asd = GetPlayerVehicleID(i); // stb.. játékos idõ számlálása stb}}
new timer;public OnGameModeInit(){ timer = SetTimer(\"OsszesJatekos\",1000,true); return 1;}
KillTimer(timer);
new timer[MAX_PLAYERS];public OnPlayerConnect(playerid){ timer[playerid] = SetTimer......... ....
new timer[MAX_PLAYERS] = { -1, ... };public OnPlayerConnect(playerid){if(timer[playerid] != -1) KillTimer(timer[playerid]); // Így ha véletlenül nem kerülne meghívásra játékos kifagyásakor az OnPlayerDisconnect akkor OnPlayerConnect alatt le lehet állítani egy másik játékos által elindított idõzítõt timer[playerid] = SetTimer(\"bla\", 1000, 1);return 1;}publicOnPlayerDisconnect(playerid, reason){KillTimer(timer[playerid]);timer[playerid] = -1;}
stock KillTimerJav(&timerid){ if(KillTimer(timerid)) timerid = -1, return 1; else return 0;}#if defined _ALS_KillTimer #undef KillTimer#else #define _ALS_KillTimer#endif#define KillTimer KillTimerJav