Hello
Egy olyasmi dolgon gondolkoztam, hoogy a módomban van egy pár timer. És ezeknek a számát valahogyan, csökkenteni kellene.
A következõre gondoltam.
A karakternek a sok adat mentés mellett lenne egy olyan is, ami \"timerünket\" adná.
Pl.: Elmegyünk tanulni egy küzdõ sportot és 1 óra múlva vissza kell, hogy térjünk. ÉS ezt nem timerrel oldanám meg ,hanem.
pl lesz egy változó. new KovetkezoEdzes;
Edzés után lekérdezzük az idõt és a rendszer ehhez az idõhöz hozzá ad 1 órát és a KovetkezoEdzes,hez hozzá adja.
És nem egy timer méri a dolgokat, hanem ha a játékos elmegy edzeni és az az egy óra nem telt le, akkor nem engedi edzeni.
Nagyjából ennyi, és ha több adat lenne. Vagyis több ilyen idõhöz kötött dolog akkor több változó kell, amit elment a rendszer. Bár mondjuk, ha kilép a játékos az okozhat problémát. (ezen még nem gondolkoztam)
Hülyeség ez a dolog?
Remélem érthetõen írtam le.