Szerző Téma: Timer nem indul  (Megtekintve 542 alkalommal)

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Timer nem indul
« Dátum: 2012. február 28. - 15:32:00 »
0 Show voters
Üdv. Az a gondom, hogy OnGameModeInit alatt elindítok egy 1 másodperces timert, de egyszerûen semmit se csinál. Kipróbáltam, hogy ha belerakom hogy logba írjon ki valamit, hogy egyáltalán lefut -e a timer, és ki is írta logba, tehát lefut, de a játékosokra vonatkozó ellenõrzéseket már nem hajtja végre. Semmit sem írtam át benne, eddig minden mûködött, most már nem.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Timer nem indul
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 28. - 15:34:11 »
0 Show voters
Szia! Látatlanban nem tudunk segíteni. Kérlek másold be az idõzítõt és a játékosra vonatkozó dolgait!

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Timer nem indul
« Válasz #2 Dátum: 2012. február 28. - 15:53:59 »
0 Show voters
Forward létre van hozva.
public OnGameModeInit()
{
      SetTimer(\"Timer\", 1000, 1);
      return 1;
}
public Timer()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
        if(Belepve == 1 && Mostlepett == 0)
        {
          new Float:health;
          GetPlayerHealth(i, health);
        if(health < 20)
            {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
          {
          RemovePlayerFromVehicle(i);
                 ApplyAnimation(i, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,0,0,-1);
                    Anim = 1;
                 }
                ApplyAnimation(i, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,0,0,-1);
                 Anim = 1;
   }
        }
        if(Frakcio(i, 9))
   TuzEllenorzes(i);
        if(Drog[Lerakva] == 1)
        {
   Drog[ido] --;
   if(Drog[ido] <= 0)
   {
       Drog[Lerakva] = 0;
       Drog[Kierett] = 1;
       Drog[ido] = 0;
   }
}
if(resitimer >= 0)
{
    resitimer--;
   format(str, sizeof str, \"SZERVER RESTART: %d\", resitimer);
   TextDrawSetString(TDResi, str);
}
new level = Szint;
SetPlayerScore(i, level);
if(Anim != 0)
{
        if(IsPlayerInAnyVehicle(i)) RemovePlayerFromVehicle(i);
         ApplyAnimation(i, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\",4.0,1,0,0,0,-1);
}
if(Bilincsben == 1)
{
    if(Bilincsido <= 0)
    {
          TogglePlayerControllable(i, 1);
        Bilincsben = 0;
        Bilincsido = 0;
        if(Sokkolva == 1)
            Sokkolva = 0;
   }
        else
       {
               Bilincsido -= 1;
    }
}
if(EllopTime != 0)
{
    EllopTime--;
    if(EllopTime < 2)
    {
        EllopTime = 0;
        MotorInditas(EllopKocsi);
        EllopKocsi = 0;
        TogglePlayerControllable(i, 1);
      KozelUzi(i, 15.0, \"* Valaki elkötött egy jármûvet.\", COLOR_PURPLE);
   }
}
if(BoltRob != 0)
{
    BoltRob --;
    if(BoltRob < 2)
    {
        BoltRob = 0;
        BoltRabolva = 0;
   }
}
if(ResiTime > 0)
{
    ResiTime --;
    if(ResiTime < 1)
    {
        ResiTime = 0;
        SendRconCommand(\"gmx\");
   }
}
if(BankRob > 0)
{
    BankRob --;
    if(BankRob < 1)
    {
        BankRob = 0;
        BankRabolva = 0;
   }
}
if(Bortonben > 0)
{
    Bortonido --;
    if(Bortonido <= 0)
    {
        SetPlayerPos(i, -217.8447,979.2454,19.5042);
        Bortonben = 0;
        Bortonido = 0;
        Msg(i, \"Kikerültél a börtönbõl.\");
   }
}
        
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal