Szerző Téma: Timer mechanika másképp?  (Megtekintve 866 alkalommal)

Timer mechanika másképp?
« Dátum: 2017. június 20. - 16:58:17 »
0 Show voters
Üdvözlök mindenkit!
 
Azt szeretném megkérdezni, hogy nem-e tudtok valamiféle más Timer mechanikát, ami optimalizáltabb és hasznosabb.
 
Mert jelenleg van 3 timerem, az egyik a játékos HUD-ját frissíti, a másik a globál időjárást, a harmadik pedig a játékost figyeli, hogy afkol-e stb.
 
A Timereknek különböző delay-ük van, a hudot például 5 sec-enként frissíti, az időjárást 60 secenként, az AFK timer pedig 30 secenként.
 
Ami a játékos részre vonatkozik, van egy 5 & 30 seces timer. És erre szeretnék valamit kitalálni, hogy ne menjen külön külön a két timer, hanem egyben valahogy?
 
Nem tudom, hogyan kellene ezt megvalósítani, olvasgattam GetTickCount()-ról is de ha azt meg akarom hívni, szintén timer kell, mivel ismétlődő folyamatról van szó.
 
Valami effektívebb, és szimplább megoldás kellene, mivel még szinte semmi sincs a módba de már fut 3 timer. És mondjuk egy 30 játékosnál 90db ami szerintem laggot okozhat, ezért akarok valami optimalizáltabbat, csak nemtudom hogyan nézni ki a mechanikája.
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!

Timer mechanika másképp?
« Válasz #1 Dátum: 2017. június 20. - 18:32:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: Naretev date=1497970697


   
      a hudot például 5 sec-enként frissíti, [...] AFK timer pedig 30 secenként.
   


onClientRender()? 
 
E:Bocsi, elnéztem, ez nem MTA.
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 20. - 18:34:20 írta thegergo02 »

Timer mechanika másképp?
« Válasz #2 Dátum: 2017. június 20. - 18:54:09 »
0 Show voters
Valahol láttam egy megoldást, hogy a másodperceket külön változóba menti, és azt switchli szét, de nemtudom az hogy van?
 
Valaki esetleg tudna segíteni, aki ért ezekhez?

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
Timer mechanika másképp?
« Válasz #3 Dátum: 2017. június 20. - 21:25:12 »
0 Show voters


new step,step2;
public _timer()
{
step ++;
//Ide jöhet a hud frussítés
if(step == 6)//30 sec
{
    step = 0;
   step2 ++;
   //Ide jöhet az AFK check
}
if(step2 == 2)
{
   step2 = 0;
   //Ide jöhet az időjárás
}
return 1;
}

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 20. - 21:25:44 írta RoLuX »

Timer mechanika másképp?
« Válasz #4 Dátum: 2017. június 20. - 21:51:12 »
+1 Show voters
Aha szóval így értette :D Nagyon szépen köszönöm ! Sokat segített!
 
Megkérném az Adminokat, hogy zárják ezt a témát, sajnos nemtudom hol kell :C
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 20. - 21:52:19 írta Naretev »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal