GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Naretev - 2017. Június 20. - 16:58:17

Cím: Timer mechanika másképp?
Írta: Naretev - 2017. Június 20. - 16:58:17
Üdvözlök mindenkit!
 
Azt szeretném megkérdezni, hogy nem-e tudtok valamiféle más Timer mechanikát, ami optimalizáltabb és hasznosabb.
 
Mert jelenleg van 3 timerem, az egyik a játékos HUD-ját frissíti, a másik a globál időjárást, a harmadik pedig a játékost figyeli, hogy afkol-e stb.
 
A Timereknek különböző delay-ük van, a hudot például 5 sec-enként frissíti, az időjárást 60 secenként, az AFK timer pedig 30 secenként.
 
Ami a játékos részre vonatkozik, van egy 5 & 30 seces timer. És erre szeretnék valamit kitalálni, hogy ne menjen külön külön a két timer, hanem egyben valahogy?
 
Nem tudom, hogyan kellene ezt megvalósítani, olvasgattam GetTickCount()-ról is de ha azt meg akarom hívni, szintén timer kell, mivel ismétlődő folyamatról van szó.
 
Valami effektívebb, és szimplább megoldás kellene, mivel még szinte semmi sincs a módba de már fut 3 timer. És mondjuk egy 30 játékosnál 90db ami szerintem laggot okozhat, ezért akarok valami optimalizáltabbat, csak nemtudom hogyan nézni ki a mechanikája.
 
 
 
Köszönöm szépen a válaszokat!
Cím: Timer mechanika másképp?
Írta: thegergo02 - 2017. Június 20. - 18:32:41
Idézetet írta: Naretev date=1497970697


   
      a hudot például 5 sec-enként frissíti, [...] AFK timer pedig 30 secenként.
   


onClientRender()? 
 
E:Bocsi, elnéztem, ez nem MTA.
Cím: Timer mechanika másképp?
Írta: Naretev - 2017. Június 20. - 18:54:09
Valahol láttam egy megoldást, hogy a másodperceket külön változóba menti, és azt switchli szét, de nemtudom az hogy van?
 
Valaki esetleg tudna segíteni, aki ért ezekhez?
Cím: Timer mechanika másképp?
Írta: gbr333 - 2017. Június 20. - 21:25:12


new step,step2;
public _timer()
{
step ++;
//Ide jöhet a hud frussítés
if(step == 6)//30 sec
{
    step = 0;
   step2 ++;
   //Ide jöhet az AFK check
}
if(step2 == 2)
{
   step2 = 0;
   //Ide jöhet az időjárás
}
return 1;
}

 
 
Cím: Timer mechanika másképp?
Írta: Naretev - 2017. Június 20. - 21:51:12
Aha szóval így értette :D Nagyon szépen köszönöm ! Sokat segített!
 
Megkérném az Adminokat, hogy zárják ezt a témát, sajnos nemtudom hol kell :C