GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: CMike - 2015. július 03. - 18:14:23

Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: CMike - 2015. július 03. - 18:14:23
HI szerintetek mi okoz kisebb laggot? mi terheli le a szervert kevésbé?
Minden playernek belépéskor indítani egy 1MP-s timert
vagy mód indulásakor 1 MP-s timert ciklussal végigfutva az összes játékoson?
Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: Flash - 2015. július 03. - 18:16:35
2.



jöhet a mínusz pedrócigány
[gmod]+30%[/gmod]
Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: Easy0101 - 2015. július 03. - 23:56:24
1.
A 2.nál mikor indítod a modot senki nincs fent szóval 1 játékoson sem tud lefutni a kód.
Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: Flash - 2015. július 03. - 23:58:14
Idézetet írta: Easy0101 date=1435960584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54986\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1.
A 2.nál mikor indítod a modot senki nincs fent szóval 1 játékoson sem tud lefutni a kód.
 
Akkor a 2. verziónál lekérdezed hogy ha a játékosok száma nagyobb mint 0 és onnantól fusson le mindig.
Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: TengeriMalac - 2015. július 04. - 12:11:18
vagy
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
    //többi szar
}
Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: Flash - 2015. július 04. - 13:34:00
Idézetet írta: TengeriMalac date=1436004678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54986\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vagy
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
    //többi sz*r
}

 

GetPlayerPoolSize* :)
Meg akinek kell írtam egy ilyet is:
 
#define players(%0)         for(new %0 = 0; %0 <= GetPlayerPoolSize(); %0++) if(IsPlayerConnected(%0))
Cím: Timer kérdés... Szerinted?
Írta: Kovacs_Richard - 2015. július 06. - 08:45:36
sok timer alapból nem ajánlott, így a második megoldást ajánlom
viszont azt is ellenőrizd le, hogy 1 db 1 mp-es timer legyen csak...mert láttam már olyan kódokat ahol mód indulásnál 4-5 ugyanolyan timer indult ismétlődéssel, és nem volt KillTimer, tehát nem csak X ideig futnak, hanem amíg fut a mód...