Üdv.
Van ez a kocsiresim timerrel megoldva, parancsal normálisan mûködik is, de ha timer indítja be a timert, akkor buggol :/
Mit rontottam el? :hmmm:
Képek:
ha már lefutott a 90ms
:question:
new Text:Resi;
new time = 90;
new counter;
public OnGameModeInit()
{
SetTimer(\"KocsiResi\",120*1000,true);
Resi = TextDrawCreate(95.000000, 321.000000, \" \");
TextDrawAlignment(Resi, 2);
TextDrawBackgroundColor(Resi, 255);
TextDrawFont(Resi, 1);
TextDrawLetterSize(Resi, 0.480000, 1.799999);
TextDrawColor(Resi, 0xFF0000FF);
TextDrawSetOutline(Resi, 1);
TextDrawSetProportional(Resi, 1);
return 1;
}
forward KocsiResi();
public KocsiResi()
{
counter = SetTimer(\"countdown\",1000,true);
TextDrawShowForAll(Resi);
return 1;
}
forward countdown();
public countdown()
{
new temp[128];
time--;
format(temp,sizeof(temp),\"KocsiResi: %i\",time);
TextDrawSetString(Resi,temp);
if(time == 0)
{
for( new kocsi = 1; kocsi < MAX_VEHICLES; kocsi++ )
{
if(!ValakiAKocsiban(kocsi))
{
SetVehicleToRespawn(kocsi);
SendClientMessageToAll(Orange,\"[AC] Használaton kívüli jármûvek respawnolva!\");
}
}
time = 90;
KillTimer(counter);
TextDrawHideForAll(Resi);
}
return 0;
}
Tehát, ha parancsal indítom be akkor mûködik, de ha a kocsiresi timer indítja be, akkor bugol mint a képen látni, hogy rengetegszer kiírja, meg befagy kicsit..