GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: SnooP - 2013. szeptember 10. - 13:05:30

Cím: tickcount kérdés
Írta: SnooP - 2013. szeptember 10. - 13:05:30
Hali, elég ritkán szoktam segítséget kérni, de sajnos nem találtam arra elég forrást, hogy választ kapjak a kérdésemre, ezért gondoltam fel teszem itt.
Szóval a lényeg az volna, hogy egy olyan Tickcountra volna szükségem ami, ha lejár akkor kicserél egy textdrawot az utána következõre.
Én eddig valami ilyesmire jutottam, ám a tickcount nem akar frissülni mivel getime-al lekérdeztem a lokális idõt indulásakor valamint az után, és a másodpercek száma ugyan annyi maradt.
Amire jutottam:
 

if(tickcount() - utolsofrissites[playerid] > 5000)
    {
print(\"A ticcount elindult\");
        utolsofrissites[playerid] = tickcount();
        return 1;
    }
    else
    {
print(\"5 masodperc letelt.);
        return 0;
    }

 
Nem tudom, hogy lehetséges-e tickcountot timer funkciójaként használni ilyen esetben, hogy ha letelik az adott idõ csináljon valamit?  :-[
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Cím: tickcount kérdés
Írta: kadaradam - 2013. szeptember 10. - 16:20:42
Hogy érted? Tickcount-t nem lehet timer helyett használni, csak akkor hívódik meg, amikor meghívod valamelyik eljárás alatt.
Szerintem hozz létre egy 5 másodperces timert, és deklarálj egy sima változót, majd változóhoz minden 5, másodpercben adj hozzá egyet, majd switch-el \"bonstsd fel\" és aként módosítsd a textdrawot.
Cím: tickcount kérdés
Írta: SnooP - 2013. szeptember 10. - 22:30:12
Hm igen :D Bár megoldottam egyszerûbben: megírtam rá egy stock-ot ami a textdraw adatok ( playerid, szöveg ) mellett még elindít egy timert, majd annak lejárta után törli a textdrawot, de azért köszönöm a segítséged. :)
Megoldva a kérdés ezért zárom.