Szerző Téma: Textúrázott, Sima mappok betöltése  (Megtekintve 816 alkalommal)

Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Dátum: 2015. december 21. - 13:00:15 »
0 Show voters
Sziasztok!
A teszt szerveremen Filter Scriptekbe raktam a mappokat és egyik másik betölt a többi csak részbe vagy csak a removebuilding.
Valakinek van hozzá valami ötlete?
(Tesztmód: Grandlarc Mappolások átnézése miatt, Streamert használok, CreateDynamicObject-Createobject-Setobjectmaterial-és még sok mást használok! )

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Válasz #1 Dátum: 2015. december 22. - 01:04:10 »
0 Show voters
megfelelő plugins kell vagy include hozzá :) a betöltési mód nem tudom milyen, de lehet ott is baj van, valamint createobjectnél van limit a dynamic az végtelen. Egyes objecteknek dupla objectje van: van egy távolsági és egy közeli mapeditorral ki tudod szedni így az object törlés is teljes siker lesz ;)  :thumbsup:  8)
+ megjegyezném hogy az fsek bugolhatnak könnyen más fs-ekkel vagy a móddal akár :)

Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Válasz #2 Dátum: 2015. december 22. - 01:18:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: forceltp date=1450699215\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
CreateDynamicObjectCreateObject-Setobjectmaterial
 
ezmiez
btw. miért nem csak az egyiket használod?


A RemoveBuildingForPlayer() az OnPlayerConnect(playerid) alatt legyen, a CreateDynamicObject() meg az OnFilterScriptInit() alatt, lehet nem feltétlen szükséges, de oda szokás rakni..ha úgy van, hagyd figyelmen kívül.
« Utoljára szerkesztve: 2015. december 22. - 01:21:28 írta impreZZa »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Válasz #3 Dátum: 2015. december 22. - 01:58:06 »
0 Show voters
hm azt hittem kihagyott egy ilyen jelet
-[/quote] de ha nem nagy poén lenne ha tényleg egybe írta a scriptben is

Textúrázott, Sima mappok betöltése
« Válasz #4 Dátum: 2015. december 22. - 10:46:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: kos date=1450742650\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58752\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
megfelelő plugins kell vagy include hozzá :) a betöltési mód nem tudom milyen, de lehet ott is baj van, valamint createobjectnél van limit a dynamic az végtelen. Egyes objecteknek dupla objectje van: van egy távolsági és egy közeli mapeditorral ki tudod szedni így az object törlés is teljes siker lesz ;)  :thumbsup:  8)
+ megjegyezném hogy az fsek bugolhatnak könnyen más fs-ekkel vagy a móddal akár :)
 
Legfrissebb streamert használom Filterekbe be vannak dobva onplayerconnect alá a removeok és a create-ok meg az on filterscript init alá. Szerver CFG-be bele van írva a filterek és csak részét tölti be

 

CreateDynamicObjectCreateObject-Setobjectmaterial
 
[/quote]
ezmiez
btw. miért nem csak az egyiket használod?


A RemoveBuildingForPlayer() az OnPlayerConnect(playerid) alatt legyen, a CreateDynamicObject() meg az OnFilterScriptInit() alatt, lehet nem feltétlen szükséges, de oda szokás rakni..ha úgy van, hagyd figyelmen kívül.
 
[/quote]
Azért nem csak az egyiket használom mert van olyan amin járművek fognak állni és nem szeretném hogy a \"világbol kiessen\".

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal