Szerző Téma: Textúra hiba  (Megtekintve 878 alkalommal)

Textúra hiba
« Dátum: 2016. március 15. - 13:02:01 »
0 Show voters
Hello mindenkinek.
Egy teljesen új mapot épitek teljesen új modellekkel viszont egy idő után elkezdenek vibrálni az objektumok.
Nem tudok rájönni hogy a fáljméretek miatt van vagy más e a hiba. az épületek TXD file 2 mb.
cinema4d-ben modellezek és 3ds-ből mentem ki a DFF és a Collison filet.
Viszont Cinemában csak Bake Objectel tudom megcsinálni a textúrázást úgy hogy az a játékban is rajta legyen az épületen és igy születnek a 2Mb-os textúrák.
Valakinek valami megoldás?
http://kep.psharing.com/856161.jpg
http://kep.psharing.com/856162.jpg

Textúra hiba
« Válasz #1 Dátum: 2016. március 23. - 17:27:54 »
0 Show voters
Pl.: Túl sok a textúra esetleg vagy valami betöltési hiba ?
Így ismeretlenbe nehéz bármit is mondani.

Textúra hiba
« Válasz #2 Dátum: 2016. március 24. - 00:05:53 »
0 Show voters
Közbe kiismertem a 3dsben a materialozast és így már nem kell cinema 4dben a  bakeobject amivel 2megas texturak lesznek. Most ujratexturazom az egész eddigi épületeket aztán elvallik hogy működik e. Viszont az IDE és IPL-ek mennyire fontosak mármint hogy egy map mennyire álljon darabokbol felepitesileg valakinek valami tapasztalat ilyen téren?

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Textúra hiba
« Válasz #3 Dátum: 2016. március 24. - 00:50:36 »
0 Show voters
Ha sok a textúrázás egy idő után mindenképp elkezdenek villogni/bugolni sajnos.. a megoldás esetleg h újratöltöd a textúrákat x időnként.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal