GTA Közösség - A magyar GTA fórum
		San Andreas Multiplayer (SA-MP / Open.mp) => SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Zoziii93 - 2016. március 15. - 13:02:01
		
			
			- 
				Hello mindenkinek.
 Egy teljesen új mapot épitek teljesen új modellekkel viszont egy idő után elkezdenek vibrálni az objektumok.
 Nem tudok rájönni hogy a fáljméretek miatt van vagy más e a hiba. az épületek TXD file 2 mb.
 cinema4d-ben modellezek és 3ds-ből mentem ki a DFF és a Collison filet.
 Viszont Cinemában csak Bake Objectel tudom megcsinálni a textúrázást úgy hogy az a játékban is rajta legyen az épületen és igy születnek a 2Mb-os textúrák.
 Valakinek valami megoldás?
 http://kep.psharing.com/856161.jpg
 http://kep.psharing.com/856162.jpg
- 
				Pl.: Túl sok a textúra esetleg vagy valami betöltési hiba ?
 Így ismeretlenbe nehéz bármit is mondani.
- 
				Közbe kiismertem a 3dsben a materialozast és így már nem kell cinema 4dben a  bakeobject amivel 2megas texturak lesznek. Most ujratexturazom az egész eddigi épületeket aztán elvallik hogy működik e. Viszont az IDE és IPL-ek mennyire fontosak mármint hogy egy map mennyire álljon darabokbol felepitesileg valakinek valami tapasztalat ilyen téren?
			
- 
				Ha sok a textúrázás egy idő után mindenképp elkezdenek villogni/bugolni sajnos.. a megoldás esetleg h újratöltöd a textúrákat x időnként.