GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Zoziii93 - 2016. március 15. - 13:02:01
-
Hello mindenkinek.
Egy teljesen új mapot épitek teljesen új modellekkel viszont egy idő után elkezdenek vibrálni az objektumok.
Nem tudok rájönni hogy a fáljméretek miatt van vagy más e a hiba. az épületek TXD file 2 mb.
cinema4d-ben modellezek és 3ds-ből mentem ki a DFF és a Collison filet.
Viszont Cinemában csak Bake Objectel tudom megcsinálni a textúrázást úgy hogy az a játékban is rajta legyen az épületen és igy születnek a 2Mb-os textúrák.
Valakinek valami megoldás?
http://kep.psharing.com/856161.jpg
http://kep.psharing.com/856162.jpg
-
Pl.: Túl sok a textúra esetleg vagy valami betöltési hiba ?
Így ismeretlenbe nehéz bármit is mondani.
-
Közbe kiismertem a 3dsben a materialozast és így már nem kell cinema 4dben a bakeobject amivel 2megas texturak lesznek. Most ujratexturazom az egész eddigi épületeket aztán elvallik hogy működik e. Viszont az IDE és IPL-ek mennyire fontosak mármint hogy egy map mennyire álljon darabokbol felepitesileg valakinek valami tapasztalat ilyen téren?
-
Ha sok a textúrázás egy idő után mindenképp elkezdenek villogni/bugolni sajnos.. a megoldás esetleg h újratöltöd a textúrákat x időnként.