GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Flash - 2017. Július 25. - 21:23:16

Cím: Textdrawok megszámolása
Írta: Flash - 2017. Július 25. - 21:23:16
Hogy tudom megszámolni, hogy hány darab textdraw van a szerveren?
 
Köszi előre is.
Cím: Textdrawok megszámolása
Írta: kos - 2017. Július 26. - 00:05:43
Ha van már mentès betöltés for fügvennyel számoltatod, mikor betöltöd.
 
Rengeteg módszer van rá, attól függ, ki hogyan írja.
 
Én tömbölni szoktam, azaz elég ha a tömböt beolvastatom.
 
Van aki globális ciklust ad.
 
Van olyan aki meg csak ig hoz létre akkor meg mentő ciklusos változó kell.
Cím: Textdrawok megszámolása
Írta: kos - 2017. Július 26. - 03:13:27

new text;
text = TextDrawCreate(240.0,580.0,\"Welcome to my SA-MP server\");
CMD:textek(playerid){str[128];format(str,128,\"A szerveren lévő Textek száma %i\",text);SendClientMessage(playerid,-1,str);return 1;}
new text[MAX_PLAYERS];
text = TextDrawCreate(240.0,580.0,\"Welcome to my SA-MP server\");
// 1. opció ha magadét
CMD:textek(playerid){str[128];format(str,128,\"A szerveren lévő Textek száma %i\",text[playerid]);SendClientMessage(playerid,-1,str);return 1;}
// 2. opció ha minden playerét // ha csak online playerekét akarod akkor loop fügvény kell nem MAX_PLAYERS
CMD:textek(playerid){
str[128],szam;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){szam = text*i} /*vagy*/ szam = text*MAX_PLAYERS;
format(str,128,\"A szerveren lévő Textek száma %i\",szam);
SendClientMessage(playerid,-1,str);
return 1;
}

 
ha Text:text akkor sem baj, csak akkor kötelező annak is a formatolása. ( ha jól emlékszem még )
 
de ezek most alap formákban vannak, rengeteg variánsa van.
Cím: Textdrawok megszámolása
Írta: gbr333 - 2017. Július 26. - 08:32:07
Gyorsan összeraktam egy Include-ot:
 
https://github.com/Rolux2/TDCOUNT
Cím: Textdrawok megszámolása
Írta: Flash - 2017. Július 26. - 11:08:48
Köszi szépen srácok a fáradásaitokat, működik! :)
 
 
 
@RoLuX:
 
Ha másnak is ajánlani szeretnéd az include-t akkor egy apró elírás van benne de egyébként tökéletes! :)
 
67. sor: 
 

c_pptextdraws[playerid] --;,c_ptextdraws --;

 
  helyett:
 

c_pptextdraws[playerid] --;
c_ptextdraws --;

 
 
 
Köszi! ;)
Cím: Textdrawok megszámolása
Írta: kos - 2017. Július 26. - 16:44:09
Idézetet írta: RoLuX date=1501050727


   
      Gyorsan összeraktam egy Include-ot:
   
   
      https://github.com/Rolux2/TDCOUNT
   


Grat hozzá  csak macerásabb mint egy változóval megoldani.
 
Az igazi erejét ennek az inc.-nek abban látnám, ha ig a player tudna változtatni a textdrawokon. Bogarat ültettél a fülembe RoLuX