Szerző Téma: Textdrawok  (Megtekintve 945 alkalommal)

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Textdrawok
« Dátum: 2010. december 31. - 11:19:42 »
0 Show voters
Hello!
Az lenne a problémám, hogy van egy pár textdrawom és egy ideig ottvannak, de ha elmegy egy player a szeróról akkor eltünik. Nemtudjátok, hogy miért van? AZ OnPlayerDisconnectnél ottvan, hogy kikapcsolja, eltünteti és megsemmisíti de csak az adott játékosnak. Így:
PlayerInfo[playerid][speedo]   = 0;
TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:TSpeedo[playerid]);
TextDrawDestroy(Text:TSpeedo[playerid]);
Erre mindenkinek eltünteti...

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Textdrawok
« Válasz #1 Dátum: 2010. december 31. - 11:31:43 »
0 Show voters
Létrehozást, megjelenítést muti.

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Textdrawok
« Válasz #2 Dátum: 2010. december 31. - 11:46:52 »
0 Show voters
Elöl:
 
new Text: TSpeedo[MAX_PLAYERS];

 
OnPlayerConnectnél:
 
TSpeedo[playerid] = TextDrawCreate(576.000000,428.000000,\" \");

 
StateChange:
 

if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Text:TSpeedo[playerid]);
    return 1;
}

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Textdrawok
« Válasz #3 Dátum: 2010. december 31. - 12:20:10 »
0 Show voters
Ez most egy üres textdraw..?

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Textdrawok
« Válasz #4 Dátum: 2010. december 31. - 12:31:18 »
0 Show voters
Nem...
Csak azt most nem írtam le h mi van benne.
Ezt kapcsolja:
 

OnPlayerUpdate
if(!IsPlayerNPC(playerid) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][speedo] == 1)
{
       SSpeedo(playerid);
    }
}

 

public SSpeedo(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && IsPlayerConnected(playerid) && !IsPlayerNPC(playerid))
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,TSpeedo[playerid]);
    new string[128];
    format(string,50,\"%.f Km/H\",GetPlayerSpeed(playerid));
TextDrawSetString(TSpeedo[playerid],string);
TextDrawShowForPlayer(playerid,TSpeedo[playerid]);
}
}
public Float:GetPlayerSpeed(playerid)
{
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z);
    return (floatsqroot(X * X + Y * Y + Z * Z) * 180);
}

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Textdrawok
« Válasz #5 Dátum: 2010. december 31. - 13:21:35 »
0 Show voters
Amit itt írtál, nem találálok benne hibát.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal