Sziasztok !
A textdrawokkal büvölődők jelenleg, és valami megfogta az elmémet.
A textdrawoknak ugyebár 2 féle tipusa van,
Textdraw:TD;
PlayerTextdraw:pTD;
Szeretném megtudni, hogy a kettő között mi a különbség, melyiket jobb használni játékosok számára, jó gondolom, hogy a \"PlayerTextdraw\", de miért és, miben? :D
Illetve, hogy szükséges-e a tömb használata, PlayerTD esetén.
Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320.0,20.0,...................);
VAGY
PlayerTextdraw:PenzTD;
PenzTD = PlayerTextDrawCreate(320.0,20.0,...................);
// VAGY
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(320.0,20.0,...................);
Az angol fórumon is ment erről a vita, hogy hogyan kéne használni pontosan, megoszlottak a vélemények, ezért gondolom megkérdem itt, hogy ti mit gondoltok ?
Köszönöm a válaszod ! Szóval te a Playertextdraw-ot preferálod és ajánlod inkább :D
A tömböknél azt értem, hogy a textdrawokat tömbbe kellett rakni, amikor a játékosnak akartad kezelni.
Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; // Ez dekralál egy PenzTD változót, MAX_PLAYERS darabnyit, tehát hogy értsétek, létrehozz pl. 32 Darab PenzTD változót, amiben textdrawokat tárolhatunk.
Ha ezt haszálni akarod, akkor
PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320,20,............);
Ez van sima TDk-nél, de ha játékos textdrawot használok, az játékos orientált, ahogyan \"whadez\" leírta, tehát nemtudom, hogy azt is tömbbe kell rakni, vagy a playerid paraméter különbözteti meg.
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20,..............);
// VAGY, nem kell tömb csak, egy változó ami minden játékst külön választ.
PlayerTextdraw:PenzTD;
PenzTD = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20.................);
Remélem így érthetően eltudtam magyarázni mit szeretnék megtudni, azonban itt az angol fórum poszt is, ahol szintén ez volt a téma :
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=568734
Ezek szerint ez a helyes eljárás :
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];
PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20.................);
Ezt értettem eddig is, hogy tömb miért kell, csak azthittem, hogy a PlayerTD-hez nem kell mivel a paraméter külön veszi.
Köszönöm szépen a válaszokat !