Textdraw:TD;PlayerTextdraw:pTD;
Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320.0,20.0,...................);
PlayerTextdraw:PenzTD;PenzTD = PlayerTextDrawCreate(320.0,20.0,...................);// VAGYPlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(320.0,20.0,...................);
Textdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS]; // Ez dekralál egy PenzTD változót, MAX_PLAYERS darabnyit, tehát hogy értsétek, létrehozz pl. 32 Darab PenzTD változót, amiben textdrawokat tárolhatunk.
PenzTD[playerid] = TextDrawCreate(320,20,............);
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20,..............);// VAGY, nem kell tömb csak, egy változó ami minden játékst külön választ.PlayerTextdraw:PenzTD;PenzTD = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20.................);
PlayerTextdraw:PenzTD[MAX_PLAYERS];PenzTD[playerid] = PlayerTextDrawCreate(playerid,320,20.................);