Sziasztok!
Csinálgattam a textdraw systememet és az a gond, hogy teljesen beszart.
Az egyikre sehol sem lehet kattolni a másikra lehet de még alatta is..
Most abban kérem segítségeteket, hogy a \"NEM\" kattinthatóak miért nem működnek?
Előre is köszönöm a segítséget!
Textdraw12[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 518.199890, 396.230987, \"Megvetel\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw12[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw12[playerid], 563.000000, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw12[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw12[playerid], -5963521);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw12[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw12[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw12[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw12[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw12[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw12[playerid], true);
Textdraw13[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 520.200012, 418.137695, \"Kilepes\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw13[playerid], 0.449999, 1.600000);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw13[playerid], 563.000000, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw13[playerid], 2);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw13[playerid], -5963521);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw13[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw13[playerid], 0);
PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw13[playerid], 255);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw13[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw13[playerid], 1);
PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw13[playerid], true);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw12[playerid], 563.000000, 0.000000);
[/quote]
A 0.0 miazz nemjó, nincs helye kattintani, viszont 563 elég sok(ez a felfelé/lefelé érdték, ami neked most 0 az a jobbra/balra)
Szia! esetleg ezeket állítsd így nekem így vált be
PlayerTextDrawLetterSize (playerid, Textdraw12[playerid], 0.4, 0.9);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw12[playerid], 2);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw12[playerid], 10.000000, 80.000000);