TextDrawSetSelectable(); // A TD-t kiválaszthatóvá, kattinthatóvá teszedSelectTextDraw(); // Engedélyezed a kiválasztást (megjelenik az egér, és kattinthatsz)CancelSelectTextDraw(); // Törlöd a kiválasztást (eltûnik az egér, ami alapból csak ESC gombbal tûnne el)public OnPlayerClickPlayerTextDraw // Ha jól tudom, neked most PlayerTextDrawhoz kell (legalábbis az elõzõ témádból ítélve), amelyekhez viszont ez a callback szükséges, nem pedig a sima OnPlayerClickTextDraw callback
warning 213: tag mismatch
TextDrawTextSize(Textdraw6[playerid], 1, 1);
PlayerTextDrawTextSize(Textdraw6[playerid], 10.25, 1.225); // Ha jól tudom, csak a középpontól számítva kell megadni a koordinátákat, tehát ha az X tengely 20.50 hosszú, akkor csak 10.25-öt kell megadni, de lehet, hogy mégis a 20.50-re és a 2.55-re lesz szükséged. Bár ki tudja. Úgyis szemmértékre fogod megcsinálni szerintem, én is úgy szoktam, 2 perc az egész.
Textdraw5[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 291.555511, 186.666793, \"Beiras(katt)\");PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw5[playerid], 0.449999, 1.500000);PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw5[playerid], 2);PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw5[playerid], -1);PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw5[playerid], 0);PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw5[playerid], 1);PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw5[playerid], 51);PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw5[playerid], 1);PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw5[playerid], 1);PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw5[playerid], true);Textdraw8[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 292.444335, 239.431060, \"Beiras(katt)\");PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw8[playerid], 0.449999, 1.600000);PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw8[playerid], 2);PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw8[playerid], -1);PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw8[playerid], 0);PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw8[playerid], 1);PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw8[playerid], 51);PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw8[playerid], 1);PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw8[playerid], 1);PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw8[playerid], true);Textdraw9[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 319.288879, 277.561096, \"Bejelentkezes\");PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw9[playerid], 0.449999, 1.600000);PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw9[playerid], 206.666595, -129.422180);PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw9[playerid], 2);PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw9[playerid], -1);PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw9[playerid], true);PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw9[playerid], 343134940);PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw9[playerid], 0);PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw9[playerid], 1);PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, Textdraw9[playerid], 51);PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw9[playerid], 1);PlayerTextDrawSetProportional(playerid, Textdraw9[playerid], 1);PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, Textdraw9[playerid], true);
SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF);
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid){ if(clickedid == Textdraw5[playerid]) //ugyanaz az elv, mint a dialog responsenál { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Rákattintottál a TD-re!\"); CancelSelectTextDraw(playerid); //az egér eltûntetése } return 1;}
PlayerTextDrawTextSize(playerid, textdrawid, 50.00, 15.00); // Radnom beírtam valamit, próbálgasd te is, asszem ez a függvény az. Elsõnek próbáld meg ezzel, és nézd meg, hova kell húznod az egeret, hogy a TD-re kattolhass. haladj a TD középpontja felé a kurzorral. Ha a feliraton kívül is tudsz kattintani, csökkentsd a megfelelõ értékeket, ha pedig csak nagyon a közepén tudsz, növeld õket. Valahogy ki is lehet mérni, de szerintem felesleges vacakolni vele. Én általában szemmértékre, találgatva rá szoktam jönni a megfelelõ értékekre, percek alatt.