Szerző Téma: Textdraw probléma  (Megtekintve 728 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Textdraw probléma
« Dátum: 2011. december 26. - 19:35:43 »
0 Show voters
Sziasztok csináltam 3 textdraw-ot
[pawn]
             GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                new szint = JatekosInfo[playerid][szint];
            new string2[128];
            format(string2, sizeof string2,\"~y~Nev: ~w~%s  ~y~Szint: ~w~%d ~y~Jatszott Orak:~w~\", nev, szint);
            new Text:infovonal;
            TextDrawSetString(infovonal, string2);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, infovonal);
            //
                new xp = JatekosInfo[playerid][XP];
            new string3[128];
            new kovszint = JatekosInfo[playerid][szint]+1;
            new xpszukseges = kovszint*szintxp;
            format(string3, sizeof string3,\"~y~%d/%d\", xp, xpszukseges);
            new Text:xpcsik;
            TextDrawSetString(xpcsik, string3);
            TextDrawShowForPlayer(playerid, xpcsik);[/pawn]
[pawn]new Text:infovonal;
infovonal = TextDrawCreate(0.0, 0.0, \"x\");
TextDrawUseBox(infovonal, 1);
TextDrawColor(infovonal,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(infovonal, 0x12900BBF);
TextDrawSetOutline(infovonal,1);
TextDrawBackgroundColor(infovonal, 0x000000FF);
TextDrawFont(infovonal, 2);
new Text:muszerfal;
muszerfal = TextDrawCreate(580.0, 0.0, \"x\");
TextDrawUseBox(muszerfal, 1);
TextDrawColor(muszerfal,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(muszerfal, 0x12900BBF);
TextDrawSetOutline(muszerfal,1);
TextDrawBackgroundColor(muszerfal, 0x000000FF);
TextDrawFont(muszerfal, 2);
new Text:xpcsik;
xpcsik = TextDrawCreate(700.0, 150.0, \"x\");
TextDrawUseBox(xpcsik, 1);
TextDrawColor(xpcsik,0x12900BBF);
TextDrawBoxColor(xpcsik, 0x00000000);
TextDrawSetOutline(xpcsik,1);
TextDrawBackgroundColor(xpcsik, 0x00000000);
TextDrawFont(xpcsik, 2);[/pawn]
[pawn]    new i=0;
    new vehicle = GetPlayerVehicleID(i);
new Float:jarmuhp;
GetVehicleHealth(vehicle, jarmuhp);
new string[128];
format(string, sizeof string,\"~y~Allapot: ~w~%.0f \", jarmuhp);
new Text:muszerfal;
TextDrawSetString(muszerfal, string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, muszerfal);[/pawn]
Ezekbõl a müszerfalnak akkor kellene megjelennie amikor kocsiba beszállunk,és azt szeretném,hogy a a dolgok az alábbiak szerint helyezkedjenek el:
\"cdf.jpg\"
Csak az a baj hogy a fenti beállítások szerint,ha beszállok kocsiba akkor a csíknak csak egy kis része látható a monitor TETEJÉN,ahogy a képen is látható,és ha be van kapcsolva az xp mérõ akkor meg az kitakarja az infovonalat. (AZ infovonalat már sikerült jó helyre beraknom) tudom hogy a két szám x-et és y-t jelképez egy koordináta rendszerben,de nem tudom,hogy most ez derékszögû koor. rendszer vagy most mi van...
Ha valaki gyorsan megnézné pls,hogy mit írjak be helynek,hogy ott legyenek ahol akarom,akkor nagyon hálás lennék.
Ja és másik kérdés: Láttam,hogy be lehet állítani, hogy a textdraw transparency-je 0 legyen,vagyis semennyire se látszódjon át.Ezt hogy lehet megoldani?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal