Szerző Téma: TextDraw problem :) de nem is teljesen az  (Megtekintve 517 alkalommal)

Nem elérhető hpeter94

  • 1450
  • Fórum fenntartó
    • Profil megtekintése
TextDraw problem :) de nem is teljesen az
« Dátum: 2010. Augusztus 27. - 20:30:59 »
0 Show voters
Na hali! Spatrik írt nekem egy függvényt ami belerak pár sortörést(meghatározott karakterszám után) a textdrawba csak az a baj hogy összakavarodak vele a textdrawok...
Itt a függvény:
 

static TextDrawCreateX(Float:X, Float:Y, text[])
{
#define MAX_STRING (64)
new lenght = strlen(text);
new repeat = (lenght / MAX_STRING)+1;
new index = MAX_STRING-2, index2;
for(new r = 1; r <= repeat; r++)
{
    new string[MAX_STRING];
    if(r != 1) strins(string, \"~n~\", 0);
for(new i = index; i >= 0; i--)
{
    if(text == \' \')
    {
        index2 = i;
        break;
    }
}
if(r != 1) strmid(string, text, 0, index2);
else strmid(string, text, 4, index2);
TextDrawCreate(X, Y, string);
}
return 1;
}

 
Ha erre nem tudok megoldást akkor egy másik módszer is eszembe jutott de nem tom megvalósítani :)
Így vannak tárolva  a textdraw szövegek...
 
new Szovegek[]={
\"Attack the Hideout\", //A mod neve
\"Army\", //A támadó csapat neve
\"Columbian Cartel\", //A védekezõ csapat neve
\"Te a katonasg tagja vagy. Juss el a kolumbiai kartell, rejtekhely¾re! M¾g %d alkalommal kell bejutnod hogy lefoglald az illeglis fegyverszll¢tmnyt!\", //AttackerInfo texdraw szövege
\"Te a kolumbiai kartell tagja vagy. Védd meg a rejtekhelyet a katonasg tmad¦ csapatait¦l! \", //DefenderInfo texdraw szövege
\"%s bejutott a szll¢tmnyhoz!\" //BejutottInfo texdraw szövege
};

 
És íyg hívom meg õket
 
BejutottInfo = TextDrawCreateX(22.000000, 191.000000, Szovegek[5]);

 
Na mármost arra gondoltam hogy próbáljuk meg a sortõréseket beleilleszteni még mielött meghívnám a textdrawot :) ebben kérnék segítséget
Elõre is köszönöm :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal