Szerző Téma: TextDraw megjelenítés  (Megtekintve 1535 alkalommal)

TextDraw megjelenítés
« Dátum: 2015. június 16. - 21:50:26 »
0 Show voters
Sziasztok!
Van egy kis gondom a text draw megjelnítéssel. Mindig \"tag mismatch\"-es warningot ír ki.
Itt a kód:
 

new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"usebox\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0[playerid]);
return 1;
}

 
Erre a sorra ír warningot:
TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw15[playerid]);
Valakinek valami ötlet? :/
« Utoljára szerkesztve: 2015. június 16. - 23:05:51 írta RusH. »

TextDraw megjelenítés
« Válasz #1 Dátum: 2015. június 16. - 22:13:56 »
0 Show voters
Hali próbáld meg igy:
 
                        Textdraw0[playerid] = TextDrawCreate(492.073242, 105.916679, \"usebox\");
   TextDrawBackgroundColor(Textdraw0[playerid], 0);
   TextDrawFont(Textdraw0[playerid], 4);
   TextDrawLetterSize(Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
   TextDrawColor(Textdraw0[playerid], -1);
   TextDrawSetOutline(Textdraw0[playerid], 0);
   TextDrawSetProportional(Textdraw0[playerid], 1);
   TextDrawSetShadow(Textdraw0[playerid], 1);
   TextDrawUseBox(Textdraw0[playerid], 1);
   TextDrawBoxColor(Textdraw0[playerid], 102);
   TextDrawTextSize(Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
   TextDrawSetSelectable(Textdraw0[playerid], 0);

 

new Text:Textdraw0[MAX_PLAYERS];

 

TextDrawShowForPlayer(playerid,Textdraw0[playerid]);
« Utoljára szerkesztve: 2015. június 16. - 22:16:30 írta Stallion »

Nem elérhető gbr333

  • 670
    • Profil megtekintése
TextDraw megjelenítés
« Válasz #2 Dátum: 2015. június 16. - 22:24:28 »
0 Show voters
TextDrawShowForPlayer
Helyett:
PlayerTextDrawShow

TextDraw megjelenítés
« Válasz #3 Dátum: 2015. június 16. - 22:26:39 »
0 Show voters
Így már arra nincs warning, viszont játékban nem jelenik meg :/

TextDraw megjelenítés
« Válasz #4 Dátum: 2015. június 16. - 22:40:30 »
0 Show voters
Itt a 0 helyett 4-est irtam sorry igy mar biztosan jo lesz.
 
TextDrawFont(Textdraw20[playerid], 0);

TextDraw megjelenítés
« Válasz #5 Dátum: 2015. június 16. - 22:42:29 »
0 Show voters
Hidd el hogy nem ezzel van a gond :/
Van 15 textdrawom és mindegyiknél ezt csinálja

TextDraw megjelenítés
« Válasz #6 Dátum: 2015. június 16. - 22:43:39 »
0 Show voters
Kiprobaltam es nekem mukodik.

TextDraw megjelenítés
« Válasz #7 Dátum: 2015. június 16. - 22:47:12 »
0 Show voters
Küldd már el azt a kódot amivel próbáltad légyszi.

TextDraw megjelenítés
« Válasz #8 Dátum: 2015. június 16. - 22:50:05 »
0 Show voters
new t_HUD[MAX_PLAYERS];

 

t_HUD[playerid] = SetTimerEx(\"HUDtimer\", 1000, 1, \"i\", playerid);

 

public HUDtimer(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw20[playerid]);
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. június 16. - 22:52:22 írta Stallion »

TextDraw megjelenítés
« Válasz #9 Dátum: 2015. június 16. - 22:57:26 »
0 Show voters
Na nem vágom. Ha van időd ezt javítsd már ki, csak ezt az 1-et, aztán ez alapján emgcsinálom magamnak a többit.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"asd\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0[playerid]);
return 1;
}

 
 pwn(20) : warning 213: tag mismatch

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
TextDraw megjelenítés
« Válasz #10 Dátum: 2015. június 16. - 23:14:12 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Rolux date=1434486268\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54683\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
TextDrawShowForPlayer
Helyett:
PlayerTextDrawShow
 
Nem volt egyértelmű?
Amúgy sem itt kell warningokat kérdezni, mivel van rá kiemelt téma.

TextDraw megjelenítés
« Válasz #11 Dátum: 2015. június 16. - 23:16:34 »
0 Show voters
Látom vannak gondok... Mondtam, hogy próbáltam úgy is és rohadtul nem jelenítette meg. Mellesleg ha nem jeleníti meg akk szerintem az már nem csak sima warning, de te biztos jobban tudod.....

TextDraw megjelenítés
« Válasz #12 Dátum: 2015. június 16. - 23:19:55 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <fixchars>
#include <zcmd>
new PlayerText:Textdraw0[MAX_PLAYERS];
new t_HUD[MAX_PLAYERS];
new hud[MAX_PLAYERS];
forward HUDtimer(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        Textdraw0[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 492.073242, 105.916679, \"asd\");
        PlayerTextDrawLetterSize(playerid, Textdraw0[playerid], 0.000000, 27.912942);
        PlayerTextDrawTextSize(playerid, Textdraw0[playerid], 159.671325, 0.000000);
        PlayerTextDrawAlignment(playerid, Textdraw0[playerid], 1);
        PlayerTextDrawColor(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
        PlayerTextDrawUseBox(playerid, Textdraw0[playerid], true);
        PlayerTextDrawBoxColor(playerid, Textdraw0[playerid], 102);
        PlayerTextDrawSetShadow(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
        PlayerTextDrawSetOutline(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
        PlayerTextDrawFont(playerid, Textdraw0[playerid], 0);
t_HUD[playerid] = SetTimerEx(\"HUDtimer\", 1000, 1, \"i\", playerid);
return 1;
}
public HUDtimer(playerid)
{
if(!hud[playerid])
{
PlayerTextDrawShow(playerid, Textdraw0[playerid]);
}
}

 
Tokeletesen mukodik ha egy boxnak kell bejonnie a kepernyo kozepen.

TextDraw megjelenítés
« Válasz #13 Dátum: 2015. június 16. - 23:26:33 »
0 Show voters
Fogalmam sincs mi a baja :/
POnt ugyanezzel a kóddal semmi sem történik

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 16. - 23:47:35 )

Megcsináltam, én voltma a hülye :D
Köszi a segítséget mindenkinek ;)
« Utoljára szerkesztve: 2015. június 16. - 23:47:35 írta ProPeti »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal