Sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban, hogy, hogyan kell olyan textdrawot létrehozni, ami külön-külön játékosnak van!
Itt módosítom a textdrawot:
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"Pénz: $%i ,GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(infobar, string);
Ezzel az a gond, hogy mindenkinek átírja a textdraw szövegét erre. infobar[playerid] -vel már próbáltam, de az OnGameModeInit-nél gondok vannak!
Köszönöm a segítséget! ;)
Most ez OnGameModeInit nél van ?
new string[128];
format(string,sizeof(string),\"Pénz: $%i ,GetPlayerMoney(playerid));
TextDrawSetString(infobar, string);
Másold be a TextDrawot..
Esetleg:
public OnGameModeInit()
{
for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
format(str,sizeof(str),\"Pénzed: %d\",GetPlayerMoney(i));
infobar = TextDrawCreate(-10.000000, 434.000000, str);
TextDrawBackgroundColor(infobar, 255);
TextDrawFont(infobar, 1);
TextDrawLetterSize(infobar, 0.500000, 1.899999);
TextDrawColor(infobar, 65535);
TextDrawSetOutline(infobar, 0);
TextDrawSetProportional(infobar, 1);
TextDrawSetShadow(infobar, 1);
TextDrawUseBox(infobar, 1);
TextDrawBoxColor(infobar, 50);
TextDrawTextSize(infobar, 641.000000, -460.000000);
}
}
return 1;
}
Nem biztos hogy jó lesz de egy próbát megér ... :)
TextDrawSetStringnél is for ciklust használj...
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
format(str,sizeof(str),\"Pénz: %d\",GetPlayerMoney(i));
TextDrawSetString(infobar,str);
}