public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség. format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név. GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal. return 1;}
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség. format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név. GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal. return 1;} Színek, szimbólumok és stílusokNév függvény
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason){ new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség. format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név. GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal. return 1;} Színek, szimbólumok és stílusokNév függvény Nem lesz jó. Ha a játékos beírja /kill akkor is ki fogja írni.. if( killerid != INVALID_PLAYER_ID ) [/quote]Nem volt feltétel, hogy akkor ne írja ki, szóval... Ettõl függetlenül pedig mûködik, mindent jól le is írtam, szóval az sem a megfelelõ állítás, hogy \"Nem lesz jó.\".