-
Helló Fórum!
TextDrawba hogy tudom azt beleírni, hogy amikor valaki megöl, akkor a játékos nevét írja a TextDraw-ba? Pl. Téged megölt ZyZu, vagy Téged megölt cappsy, ezt hogy csináljam?
-
Csinálj egy Textdrawot Zamaroth editorjával, másold be a mododba, és használd a TextDrawSetString függvényt :)
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
Off: Ehhez fixchars is kéne, nem?
-
A sima textdrawhoz is kell fixchars, abban az esetben, ha különleges szimbólumokat, ékezetes betûket használ az ember. Ahogyan itt is. Szóval emiatt ne fájjon az ember feje. Különben is, 2 perc sincs betenni azt, ráadásul minden értelmes, magyar nyelvet használó módba az ember szinte azonnal beteszi azt az inc-t. Azért ajánlottam ezt, mert így sokkal egyszerûbb megoldani a dolgot, de ha õ macerálni akar vele, használat sima textdrawot is. De ez sokkal egyszerûbb megoldás, gyakorlatilag ugyanazzal a hatással. Csupán megspórol vele egy textdraw létrehozást, amikor csatlakozik a player, minden alkalommal, egy textdraw eltüntetést, egy timer készítést, egy callback létrehozást a timernek, benne textdraw eltüntetést, stb. Így pedig megvan egyetlen egy sorból. (+ string változó létrehozása és string formázása, de az a másik változatban is szükséges lenne.)
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
Nem lesz jó. Ha a játékos beírja /kill akkor is ki fogja írni.. :)
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
Nem lesz jó. Ha a játékos beírja /kill akkor is ki fogja írni.. :)
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )
[/quote]
Nem volt feltétel, hogy akkor ne írja ki, szóval... :) Ettõl függetlenül pedig mûködik, mindent jól le is írtam, szóval az sem a megfelelõ állítás, hogy \"Nem lesz jó.\". ;)
-
Köszönöm szépen a válaszokat, a témát zárom, az ügy megoldva...
-
Helló Fórum!
TextDrawba hogy tudom azt beleírni, hogy amikor valaki megöl, akkor a játékos nevét írja a TextDraw-ba? Pl. Téged megölt ZyZu, vagy Téged megölt cappsy, ezt hogy csináljam?
-
Csinálj egy Textdrawot Zamaroth editorjával, másold be a mododba, és használd a TextDrawSetString függvényt :)
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
Off: Ehhez fixchars is kéne, nem?
-
A sima textdrawhoz is kell fixchars, abban az esetben, ha különleges szimbólumokat, ékezetes betûket használ az ember. Ahogyan itt is. Szóval emiatt ne fájjon az ember feje. Különben is, 2 perc sincs betenni azt, ráadásul minden értelmes, magyar nyelvet használó módba az ember szinte azonnal beteszi azt az inc-t. Azért ajánlottam ezt, mert így sokkal egyszerûbb megoldani a dolgot, de ha õ macerálni akar vele, használat sima textdrawot is. De ez sokkal egyszerûbb megoldás, gyakorlatilag ugyanazzal a hatással. Csupán megspórol vele egy textdraw létrehozást, amikor csatlakozik a player, minden alkalommal, egy textdraw eltüntetést, egy timer készítést, egy callback létrehozást a timernek, benne textdraw eltüntetést, stb. Így pedig megvan egyetlen egy sorból. (+ string változó létrehozása és string formázása, de az a másik változatban is szükséges lenne.)
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
Nem lesz jó. Ha a játékos beírja /kill akkor is ki fogja írni.. :)
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )
-
Ha tényleg csak arra kell, hogy kiírd, hogy ki ölte meg õt, majd eltüntesd azt néhány másodpercen belül, akkor bõven elég GameText-et használni. Mutatom:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[128]; // Ha akarod, kiszámolhatod, hogy hány cellára van szükség.
format(string,sizeof(string),\"~r~Megölt téged ~y~%s\", Nev(killerid)); // A gyilkos nevét lekérdezve megformázzuk a karakterláncot. Piros lesz a sima szöveg, és sárga a név.
GameTextForPlayer(playerid, string, 3500, 6); // A feliratot 3,5 másodpercig mutatja, 6-os stílussal.
return 1;
}
Színek, szimbólumok és stílusok
Név függvény
Nem lesz jó. Ha a játékos beírja /kill akkor is ki fogja írni.. :)
if( killerid != INVALID_PLAYER_ID )
[/quote]
Nem volt feltétel, hogy akkor ne írja ki, szóval... :) Ettõl függetlenül pedig mûködik, mindent jól le is írtam, szóval az sem a megfelelõ állítás, hogy \"Nem lesz jó.\". ;)
-
Köszönöm szépen a válaszokat, a témát zárom, az ügy megoldva...