GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: sznorbert - 2014. szeptember 22. - 16:15:13

Cím: Textdraw hiba.
Írta: sznorbert - 2014. szeptember 22. - 16:15:13
Egy olyan gonddal fordulok hozzátok, hogy a samp textdrawba hogyan tudnám megoldani hogy Euró jelet jelenítsen meg? Ez lenne az: €
Meg még egy kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám azt megoldani hogy ha este van ne automatikus kapcsolja fel a jármû lámpát? Már a parancs meg is van rá írva meg megy is. ugyan úgy kapcsolja csak este automatikusan felkapcsolja mint az alap játékba.
A válaszokat elõre is köszönöm.
Cím: Textdraw hiba.
Írta: KovaNovik - 2014. szeptember 22. - 16:45:38
1, 128-as karaktert formázz bele (pl.
printf(\"%c\", 128);

)
2, OnGameModeInit:
ManualVehicleEngineAndLights();
Cím: Textdraw hiba.
Írta: huhboy - 2014. szeptember 22. - 17:11:26
az eurós dolgot úgy oldhatod meg, ha a pénzjelzõre raksz rá egy textdrawot fekete box-szal.
onplayerupdate alatt pedig frissíted GetPlayerMoney-val, és textdrawsetstring-gel.
Cím: Textdraw hiba.
Írta: sznorbert - 2014. szeptember 22. - 18:14:56
Idézetet írta: kzyn date=1411397138\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50704\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1, 128-as karaktert formázz bele (pl.
printf(\"%c\", 128);

)
2, OnGameModeInit:
ManualVehicleEngineAndLights();

 

TextDrawSetString(Money[playerid], \"~g~00000000\", 128); így kellene? Mert erre hibát ír.
Hiba:warning 202: number of arguments does not match definition
Cím: Textdraw hiba.
Írta: huhboy - 2014. szeptember 22. - 18:42:09
nem.
nem tudom, az a 128 mi akar a végén lenni, de itt a példa.
a koordinátál nem lesznek valósak, azokat majd beállítod.
 

new Text:MoneyText[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()//vagy ha filterscript, akkor értelemszerûen OnFilterScriptInit()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
MoneyText = TextDrawCreate(500.000, 50.000, \"eurós cucc\");//nem találtam az euró szimbólumot o.O
//ide a textdraw testreszabása..
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new string[64];
format(string, sizeof(string), \"~g~€ %d\", GetPlayerMoney(playerid));//a játékos pénzét nem lényeg változóba menteni, ha csak nem az anticheat rendszered a módban van, akkor írhatod azt is, egyébként ez is megteszi
TextDrawSetString(MoneyText[playerid], string);
return 1;
}

 
E: az onplayerupdate alatt az a fura kód, az az euró jel lesz, csak a pawno valamiért így alakította át.
Cím: Textdraw hiba.
Írta: sznorbert - 2014. szeptember 22. - 19:03:02
Idézetet írta: JustaCube date=1411404129\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50704\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem.
nem tudom, az a 128 mi akar a végén lenni, de itt a példa.
a koordinátál nem lesznek valósak, azokat majd beállítod.
 

new Text:MoneyText[MAX_PLAYERS];
public OnGameModeInit()//vagy ha filterscript, akkor értelemszerûen OnFilterScriptInit()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
MoneyText = TextDrawCreate(500.000, 50.000, \"eurós cucc\");//nem találtam az euró szimbólumot o.O
//ide a textdraw testreszabása..
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new string[64];
format(string, sizeof(string), \"~g~€ %d\", GetPlayerMoney(playerid));//a játékos pénzét nem lényeg változóba menteni, ha csak nem az anticheat rendszered a módban van, akkor írhatod azt is, egyébként ez is megteszi
TextDrawSetString(MoneyText[playerid], string);
return 1;
}

 
E: az onplayerupdate alatt az a fura kód, az az euró jel lesz, csak a pawno valamiért így alakította át.
 
Értelek hogy mire gondolsz. De ha úgy csinálom akkor fordított Á betû jelenik meg. 
Cím: Textdraw hiba.
Írta: huhboy - 2014. szeptember 22. - 19:25:01
viszont euró szimbólumot a samp nem fog neked megjeleníteni :S
kzyn 128-as karaktere szintén Á betût eredményez...
én a helyedben vagy pénznemet, vagy jelet váltanék, pl E, és a megfelelõ stílus hasonlít majd rá :)