printf(\"%c\", 128);
ManualVehicleEngineAndLights();
1, 128-as karaktert formázz bele (pl. printf(\"%c\", 128);)2, OnGameModeInit: ManualVehicleEngineAndLights();
new Text:MoneyText[MAX_PLAYERS];public OnGameModeInit()//vagy ha filterscript, akkor értelemszerûen OnFilterScriptInit(){for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){MoneyText = TextDrawCreate(500.000, 50.000, \"eurós cucc\");//nem találtam az euró szimbólumot o.O//ide a textdraw testreszabása..}return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){new string[64];format(string, sizeof(string), \"~g~€ %d\", GetPlayerMoney(playerid));//a játékos pénzét nem lényeg változóba menteni, ha csak nem az anticheat rendszered a módban van, akkor írhatod azt is, egyébként ez is megtesziTextDrawSetString(MoneyText[playerid], string);return 1;}
nem.nem tudom, az a 128 mi akar a végén lenni, de itt a példa.a koordinátál nem lesznek valósak, azokat majd beállítod. new Text:MoneyText[MAX_PLAYERS];public OnGameModeInit()//vagy ha filterscript, akkor értelemszerûen OnFilterScriptInit(){for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++){MoneyText = TextDrawCreate(500.000, 50.000, \"eurós cucc\");//nem találtam az euró szimbólumot o.O//ide a textdraw testreszabása..}return 1;}public OnPlayerUpdate(playerid){new string[64];format(string, sizeof(string), \"~g~€ %d\", GetPlayerMoney(playerid));//a játékos pénzét nem lényeg változóba menteni, ha csak nem az anticheat rendszered a módban van, akkor írhatod azt is, egyébként ez is megtesziTextDrawSetString(MoneyText[playerid], string);return 1;} E: az onplayerupdate alatt az a fura kód, az az euró jel lesz, csak a pawno valamiért így alakította át.