Szerző Téma: TextDraw hiba  (Megtekintve 848 alkalommal)

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
TextDraw hiba
« Dátum: 2014. Január 01. - 23:47:28 »
0 Show voters
Sziasztok!
Ebben mit rontottam el?
Ha felrobban a jármûben a játékos akkor nem tünteti el a textdraw-ot és bebugol neki ha beül egy jármûben mert 2x van megnyitva a textdraw.
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,JatekosInfo[playerid][Textdraw1]);
return 1;
}

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
TextDraw hiba
« Válasz #1 Dátum: 2014. Január 01. - 23:49:41 »
0 Show voters
[mod]Megértem, hogy segitséget szeretnél kérni a fórumózokktól de megkérlek téged, hogy ne minden egyes problémádért külön írj egy témát írj a kiemelt témákba is! Mostmár ez maradjon nyítva de legközelebb írj minden problémádat egybe és nem kell minden kisebb problémákkért nyítni témát.[/mod]

TextDraw hiba
« Válasz #2 Dátum: 2014. Január 01. - 23:52:03 »
0 Show voters
A TD létrehozást másold be légyszíves.

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
TextDraw hiba
« Válasz #3 Dátum: 2014. Január 02. - 00:02:24 »
0 Show voters
   JatekosInfo[playerid][Textdraw1] = TextDrawCreate(481.000000, 350.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 255);
TextDrawFont(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawLetterSize(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 0.3, 1.4);
TextDrawColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], -1);
TextDrawSetOutline(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 0);
TextDrawUseBox(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawBoxColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 153);
TextDrawSetProportional(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawSetShadow(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);

TextDraw hiba
« Válasz #4 Dátum: 2014. Január 02. - 09:39:09 »
0 Show voters
Na...
Ha nem másoltál errort már mind1.
Elmondom szerintem.
Globális változóként kell létrehozni.
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS];
Ne de a \"változó után\" a [TextDraw1]-et csak enum-mal lehet. Így:
 
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 
Ha így csináltad akk nem tudom mi lehet vele. :)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
TextDraw hiba
« Válasz #5 Dátum: 2014. Január 02. - 11:32:08 »
0 Show voters
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 
Ez is ugyan úgy hibás lenne, mivel a Textdraw1 és a Textdraw2 elé egy \"Text:\" részt kell hozzárakni.
 
enum veh
{
Text:Textdraw1,
Text:Textdraw2,
};
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 


Másik megoldás:
Vagy ha csak ezt az 1 Textdraw-ot átírod akkor:
 

new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i;i   {
       Textdraw1 = TextDrawCreate(481.000000, 350.000000, \" \");
       TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
       TextDrawFont(Textdraw1, 1);
       TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.3, 1.4);
       TextDrawColor(Textdraw1, -1);
       TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
       TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
       TextDrawBoxColor(Textdraw1, 153);
       TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
       TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1[playerid]);
   return 1;
}

TextDraw hiba
« Válasz #6 Dátum: 2014. Január 02. - 12:12:24 »
0 Show voters
Na elfelejtettem.  ;D
De láttam olyat scriptekbe, hogy anélkül is megy.  :@

TextDraw hiba
« Válasz #7 Dátum: 2014. Január 02. - 12:25:12 »
0 Show voters
player textdrawon esetleg nem gondolkoztál?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal