GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: inf - 2014. január 01. - 23:47:28

Cím: TextDraw hiba
Írta: inf - 2014. január 01. - 23:47:28
Sziasztok!
Ebben mit rontottam el?
Ha felrobban a jármûben a játékos akkor nem tünteti el a textdraw-ot és bebugol neki ha beül egy jármûben mert 2x van megnyitva a textdraw.
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,JatekosInfo[playerid][Textdraw1]);
return 1;
}
Cím: TextDraw hiba
Írta: ZyZu. - 2014. január 01. - 23:49:41
[mod]Megértem, hogy segitséget szeretnél kérni a fórumózokktól de megkérlek téged, hogy ne minden egyes problémádért külön írj egy témát írj a kiemelt témákba is! Mostmár ez maradjon nyítva de legközelebb írj minden problémádat egybe és nem kell minden kisebb problémákkért nyítni témát.[/mod]
Cím: TextDraw hiba
Írta: SilentZone - 2014. január 01. - 23:52:03
A TD létrehozást másold be légyszíves.
Cím: TextDraw hiba
Írta: inf - 2014. január 02. - 00:02:24
   JatekosInfo[playerid][Textdraw1] = TextDrawCreate(481.000000, 350.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 255);
TextDrawFont(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawLetterSize(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 0.3, 1.4);
TextDrawColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], -1);
TextDrawSetOutline(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 0);
TextDrawUseBox(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawBoxColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 153);
TextDrawSetProportional(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawSetShadow(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
Cím: TextDraw hiba
Írta: scripter - 2014. január 02. - 09:39:09
Na...
Ha nem másoltál errort már mind1.
Elmondom szerintem.
Globális változóként kell létrehozni.
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS];
Ne de a \"változó után\" a [TextDraw1]-et csak enum-mal lehet. Így:
 
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 
Ha így csináltad akk nem tudom mi lehet vele. :)
Cím: TextDraw hiba
Írta: BoOy - 2014. január 02. - 11:32:08
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 
Ez is ugyan úgy hibás lenne, mivel a Textdraw1 és a Textdraw2 elé egy \"Text:\" részt kell hozzárakni.
 
enum veh
{
Text:Textdraw1,
Text:Textdraw2,
};
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];

 


Másik megoldás:
Vagy ha csak ezt az 1 Textdraw-ot átírod akkor:
 

new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i;i   {
       Textdraw1 = TextDrawCreate(481.000000, 350.000000, \" \");
       TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
       TextDrawFont(Textdraw1, 1);
       TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.3, 1.4);
       TextDrawColor(Textdraw1, -1);
       TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
       TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
       TextDrawBoxColor(Textdraw1, 153);
       TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
       TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1[playerid]);
   return 1;
}
Cím: TextDraw hiba
Írta: scripter - 2014. január 02. - 12:12:24
Na elfelejtettem.  ;D
De láttam olyat scriptekbe, hogy anélkül is megy.  :@
Cím: TextDraw hiba
Írta: TengeriMalac - 2014. január 02. - 12:25:12
player textdrawon esetleg nem gondolkoztál?