Sziasztok!
Ebben mit rontottam el?
Ha felrobban a jármûben a játékos akkor nem tünteti el a textdraw-ot és bebugol neki ha beül egy jármûben mert 2x van megnyitva a textdraw.
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,JatekosInfo[playerid][Textdraw1]);
return 1;
}
JatekosInfo[playerid][Textdraw1] = TextDrawCreate(481.000000, 350.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 255);
TextDrawFont(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawLetterSize(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 0.3, 1.4);
TextDrawColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], -1);
TextDrawSetOutline(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 0);
TextDrawUseBox(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawBoxColor(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 153);
TextDrawSetProportional(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
TextDrawSetShadow(JatekosInfo[playerid][Textdraw1], 1);
Na...
Ha nem másoltál errort már mind1.
Elmondom szerintem.
Globális változóként kell létrehozni.
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS];
Ne de a \"változó után\" a [TextDraw1]-et csak enum-mal lehet. Így:
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];
Ha így csináltad akk nem tudom mi lehet vele. :)
enum veh
{
TextDraw1,
TextDraw2,
//és így tovább(utolsó után nem kell vesszõ)
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];
Ez is ugyan úgy hibás lenne, mivel a Textdraw1 és a Textdraw2 elé egy \"Text:\" részt kell hozzárakni.
enum veh
{
Text:Textdraw1,
Text:Textdraw2,
};
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][veh];
Másik megoldás:
Vagy ha csak ezt az 1 Textdraw-ot átírod akkor:
new Text:Textdraw1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i;i {
Textdraw1 = TextDrawCreate(481.000000, 350.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, 255);
TextDrawFont(Textdraw1, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.3, 1.4);
TextDrawColor(Textdraw1, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawUseBox(Textdraw1, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1, 153);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw1[playerid]);
return 1;
}