GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Norby - 2011. augusztus 31. - 12:39:44

Cím: Textdraw hiba
Írta: Norby - 2011. augusztus 31. - 12:39:44
Hellosztok
Van egy Textdrawom ami olyan hogyha meghal a játékos akkor -3 at levesz de ha viszont valaki megöl valakit annak +4 el megy fel de az a baj hogy nem irja át a textdrawot nem ad hozzá vagy nemtudom :/
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    xptextdraw[playerid] = TextDrawCreate(569.000000, 105.000000, \"0 XP\");
TextDrawBackgroundColor(xptextdraw[playerid], 255);
TextDrawFont(xptextdraw[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(xptextdraw[playerid], 0.470000, 1.300000);
TextDrawColor(xptextdraw[playerid], -65281);
TextDrawSetOutline(xptextdraw[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(xptextdraw[playerid], 1);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    new string[32];
xp[playerid] -= 3;
xp[killerid] += 4;
format(string, sizeof(string),\"%d XP\",xp[playerid]);
TextDrawSetString(xptextdraw[playerid], string);
format(string, sizeof(string),\"%d XP\",xp[killerid]);
TextDrawSetString(xptextdraw[killerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid,xptextdraw[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(killerid,xptextdraw[killerid]);
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm :)
Cím: Textdraw hiba
Írta: Stray - 2011. augusztus 31. - 14:53:31
Ha azt szeretnéd, hogy mindig mutassa neki a textdrawot, akkor OnPlayerUpdate alá:
[pawn]
new string[32];
format(string, sizeof(string),\"%d XP\",xp[playerid]);
TextDrawSetString(xptextdraw[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid,xptextdraw[playerid]);
[/pawn]
Ezáltal az OnPlayerDeath alól kiveheted ezeket.( Vagyis maradnak az alábbiak:)
[pawn]public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    xp[playerid] -= 3;
    xp[killerid] += 4;
    return 1;
}[/pawn]
Cím: Textdraw hiba
Írta: Norby - 2011. augusztus 31. - 16:03:36
Megoldottam Sikerült :D
Zárok.