-
//0Sprites Editor by Zh3r0
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnFilterScriptInit()//ezt raktam ongamemodeinit-hez
{
Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
TextDrawFont(Sprite0, 4);
TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
TextDrawColor(Sprite0, -1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()//ezt OnPlayerRequistClass-hoz
{
TextDrawHideForAll(Sprite0);
TextDrawDestroy(Sprite0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)//ez természetesen ide
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
return 1;
}
Mégis Errort ír a playerid-re.Meg hogy nincs definiálva a sprite0.Valaki kis segítség?
[mod]Kétszer is leírtam már, hogyan használd a pawn code taget. De nem úgy kell, hogy [pawno][/pawno] :D Na akkor harmadjára is:
- Remélem most már menni fog. Ebben a témádban pedig javítottam :D[/mod]
-
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnGameModeInit()
{
Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
TextDrawFont(Sprite0, 4);
TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
TextDrawColor(Sprite0, -1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
TextDrawHideForAll(Sprite0);
TextDrawDestroy(Sprite0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
-
Köszi,viszonte zmég csak 1 másodpercre villan fel aztán eltûnik..:D
-
Gondolom mert spawnoláskor elrejted:
ublic OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}
[/quote]
-
Azt hittem a login képernyõ loginnál van jelen csak, azért az. :D
-
az a baj hogy mikor behozza a dolgokat,és bejön a Login lehetõség,eltûnik.Szóval csak 1 másodpercre villan fel..
[mod]Azt az \"értelmes\" S betûs szervert szervert ne hozzuk fel.[/mod]
-
Ezt is olyannak terveztem, csak nem igazán jött össze.
-
Ha a bejelentkezés a karakter spawnolása után történik (nem feltétlenül látod a karaktered, de automatikusan spawnoltat a mód), akkor még jó, hogy eltûnik. Amennyiben használod Spawn alatt a Hideot. Tedd mondjuk oda a Hideot, amikor a login dialog response értéke true és a jelszó is okés, tehát ha a játékos bejelentkezett.
-
És mivan ha onplayerRequistClass-hoz teszem?...Mert ugye a Connectnél hozza létre a dialogot,viszont még nem lépek Class-ba míg nem volt meg a login funkció elvégzése...Viszont nem igazán értem,mivel régen hasonlóképpen volt megoldva és jó volt...
-
De a request class meghívódhat máskor is. Amúgy Dfoglalonak igaza van, mert a modod lehet úgy is, hogy lepsawnol, majd ha beléptél odaviszi a kamerát, és TogglePlayerSpectatingos is, ami csak akkor spawnol le, ha beléptél. Az enyém az utóbbi, a tied meg gondolom az elõbbi, viszont loginnál mindkettõnél mennie kell.
-
úgy van hogy behozza a képet,aztán login megjelnik és LS alaphelyzetére megy,mármint a partra mutat.:D
-
De ugye a saját scriptedet is benthagytad a callbackekek alatt?
-
Persze.Semmit nem szedtem ki :D Mind1 megoldom valahogy :D megpróbálom requistclass-al :D
Edit:Még mindig ugyanaz:d...
-
//0Sprites Editor by Zh3r0
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnFilterScriptInit()//ezt raktam ongamemodeinit-hez
{
Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
TextDrawFont(Sprite0, 4);
TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
TextDrawColor(Sprite0, -1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()//ezt OnPlayerRequistClass-hoz
{
TextDrawHideForAll(Sprite0);
TextDrawDestroy(Sprite0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)//ez természetesen ide
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
return 1;
}
Mégis Errort ír a playerid-re.Meg hogy nincs definiálva a sprite0.Valaki kis segítség?
[mod]Kétszer is leírtam már, hogyan használd a pawn code taget. De nem úgy kell, hogy [pawno][/pawno] :D Na akkor harmadjára is:
- Remélem most már menni fog. Ebben a témádban pedig javítottam :D[/mod]
-
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnGameModeInit()
{
Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
TextDrawFont(Sprite0, 4);
TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
TextDrawColor(Sprite0, -1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
TextDrawHideForAll(Sprite0);
TextDrawDestroy(Sprite0);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
-
Köszi,viszonte zmég csak 1 másodpercre villan fel aztán eltûnik..:D
-
Gondolom mert spawnoláskor elrejted:
ublic OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}
[/quote]
-
Azt hittem a login képernyõ loginnál van jelen csak, azért az. :D
-
az a baj hogy mikor behozza a dolgokat,és bejön a Login lehetõség,eltûnik.Szóval csak 1 másodpercre villan fel..
[mod]Azt az \"értelmes\" S betûs szervert szervert ne hozzuk fel.[/mod]
-
Ezt is olyannak terveztem, csak nem igazán jött össze.
-
Ha a bejelentkezés a karakter spawnolása után történik (nem feltétlenül látod a karaktered, de automatikusan spawnoltat a mód), akkor még jó, hogy eltûnik. Amennyiben használod Spawn alatt a Hideot. Tedd mondjuk oda a Hideot, amikor a login dialog response értéke true és a jelszó is okés, tehát ha a játékos bejelentkezett.
-
És mivan ha onplayerRequistClass-hoz teszem?...Mert ugye a Connectnél hozza létre a dialogot,viszont még nem lépek Class-ba míg nem volt meg a login funkció elvégzése...Viszont nem igazán értem,mivel régen hasonlóképpen volt megoldva és jó volt...
-
De a request class meghívódhat máskor is. Amúgy Dfoglalonak igaza van, mert a modod lehet úgy is, hogy lepsawnol, majd ha beléptél odaviszi a kamerát, és TogglePlayerSpectatingos is, ami csak akkor spawnol le, ha beléptél. Az enyém az utóbbi, a tied meg gondolom az elõbbi, viszont loginnál mindkettõnél mennie kell.
-
úgy van hogy behozza a képet,aztán login megjelnik és LS alaphelyzetére megy,mármint a partra mutat.:D
-
De ugye a saját scriptedet is benthagytad a callbackekek alatt?
-
Persze.Semmit nem szedtem ki :D Mind1 megoldom valahogy :D megpróbálom requistclass-al :D
Edit:Még mindig ugyanaz:d...