Szerző Téma: Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..  (Megtekintve 1718 alkalommal)

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Dátum: 2014. Május 04. - 19:38:15 »
0 Show voters
//0Sprites Editor by Zh3r0
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
 
public OnFilterScriptInit()//ezt raktam ongamemodeinit-hez
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()//ezt OnPlayerRequistClass-hoz
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)//ez természetesen ide
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
    return 1;
}

 
Mégis Errort ír a playerid-re.Meg hogy nincs definiálva a sprite0.Valaki kis segítség?
[mod]Kétszer is leírtam már, hogyan használd a pawn code taget. De nem úgy kell, hogy [pawno][/pawno] :D Na akkor harmadjára is:

 - Remélem most már menni fog. Ebben a témádban pedig javítottam :D[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 04. - 20:09:45 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #1 Dátum: 2014. Május 04. - 20:02:36 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnGameModeInit()
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #2 Dátum: 2014. Május 05. - 07:56:14 »
0 Show voters
Köszi,viszonte zmég csak 1 másodpercre villan fel aztán eltûnik..:D

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #3 Dátum: 2014. Május 05. - 08:54:28 »
0 Show voters
Gondolom mert spawnoláskor elrejted:
 

ublic OnPlayerSpawn(playerid)
{
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
        return 1;
}

 
[/quote]

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 05. - 09:13:49 »
0 Show voters
Azt hittem a login képernyõ loginnál van jelen csak, azért az. :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 05. - 09:35:39 írta KovaNovik »

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #5 Dátum: 2014. Május 05. - 09:33:25 »
0 Show voters
az a baj hogy mikor behozza  a dolgokat,és bejön a Login lehetõség,eltûnik.Szóval csak 1 másodpercre villan fel..
[mod]Azt az \"értelmes\" S betûs szervert szervert ne hozzuk fel.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 05. - 09:35:40 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #6 Dátum: 2014. Május 05. - 09:36:22 »
0 Show voters
Ezt is olyannak terveztem, csak nem igazán jött össze.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #7 Dátum: 2014. Május 05. - 09:43:47 »
0 Show voters
Ha a bejelentkezés a karakter spawnolása után történik (nem feltétlenül látod a karaktered, de automatikusan spawnoltat a mód), akkor még jó, hogy eltûnik. Amennyiben használod Spawn alatt a Hideot. Tedd mondjuk oda a Hideot, amikor a login dialog response értéke true és a jelszó is okés, tehát ha a játékos bejelentkezett.

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #8 Dátum: 2014. Május 05. - 09:47:03 »
0 Show voters
És mivan ha onplayerRequistClass-hoz teszem?...Mert ugye a Connectnél hozza létre a dialogot,viszont még nem lépek Class-ba míg nem volt meg a login funkció elvégzése...Viszont nem igazán értem,mivel régen hasonlóképpen volt megoldva és jó volt...

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #9 Dátum: 2014. Május 05. - 09:50:23 »
0 Show voters
De a request class meghívódhat máskor is. Amúgy Dfoglalonak igaza van, mert a modod lehet úgy is, hogy lepsawnol, majd ha beléptél odaviszi a kamerát, és TogglePlayerSpectatingos is, ami csak akkor spawnol le, ha beléptél. Az enyém az utóbbi, a tied meg gondolom az elõbbi, viszont loginnál mindkettõnél mennie kell.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 05. - 10:01:08 írta KovaNovik »

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #10 Dátum: 2014. Május 05. - 09:58:08 »
0 Show voters
úgy van hogy behozza a képet,aztán login megjelnik és LS alaphelyzetére megy,mármint a partra mutat.:D

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #11 Dátum: 2014. Május 05. - 10:02:02 »
0 Show voters
De ugye a saját scriptedet is benthagytad a callbackekek alatt?

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #12 Dátum: 2014. Május 05. - 10:14:55 »
0 Show voters
Persze.Semmit nem szedtem ki :D Mind1 megoldom valahogy :D megpróbálom requistclass-al :D
Edit:Még mindig ugyanaz:d...
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 05. - 13:51:20 írta ApocalypseDoggee »

Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #13 Dátum: 2014. Május 04. - 19:38:15 »
0 Show voters
//0Sprites Editor by Zh3r0
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
 
public OnFilterScriptInit()//ezt raktam ongamemodeinit-hez
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
 
public OnFilterScriptExit()//ezt OnPlayerRequistClass-hoz
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)//ez természetesen ide
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid,Sprite0);
    return 1;
}

 
Mégis Errort ír a playerid-re.Meg hogy nincs definiálva a sprite0.Valaki kis segítség?
[mod]Kétszer is leírtam már, hogyan használd a pawn code taget. De nem úgy kell, hogy [pawno][/pawno] :D Na akkor harmadjára is:

 - Remélem most már menni fog. Ebben a témádban pedig javítottam :D[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 04. - 20:09:45 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Textdraw háttérkép loginnál nem mûködik..
« Válasz #14 Dátum: 2014. Május 04. - 20:02:36 »
0 Show voters
#include <a_samp>
new Text:Sprite0;
public OnGameModeInit()
{
    Sprite0 = TextDrawCreate(5.500, -0.500, \"loadsc12:loadsc12\");
    TextDrawFont(Sprite0, 4);
    TextDrawTextSize(Sprite0, 634.000, 448.000);
    TextDrawColor(Sprite0, -1);
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    TextDrawHideForAll(Sprite0);
    TextDrawDestroy(Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Sprite0);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, Sprite0);
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal