Sziasztok!
Csináltam egy egész textdrawot,de az a gond van vele,hogy ha módosítom a játékos adatait akkor a textdraw nem frissíti be,csak szerver resinél :/ Valaki tudna ebbe segíteni ??
Itt a textdraw:
new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
Textdraw8 = TextDrawCreate(489.000000, 112.000000,str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255);
TextDrawFont(Textdraw8, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.319999, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw8, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1);
format(str,sizeof(str),\"ID: %d\",playerid);
Textdraw9 = TextDrawCreate(489.000000, 125.000000, str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255);
TextDrawFont(Textdraw9, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw9, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1);
new ideiglenes;
ideiglenes = (Szint(playerid) + 1) * levelexp;
format(str,sizeof(str), \"Szint: %d\", Szint(playerid));
Textdraw10 = TextDrawCreate(489.000000, 138.000000,str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 255);
TextDrawFont(Textdraw10, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw10, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw10, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1);
new szervezet, frakcio[128];
szervezet = PlayerInfo[playerid][pMember];
format(frakcio, sizeof(frakcio),\"Frakció: %s\", szervezet);
Textdraw11 = TextDrawCreate(490.000000, 150.000000,str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw11, 255);
TextDrawFont(Textdraw11, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.310000, 1.100000);
TextDrawColor(Textdraw11, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw11, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw11, 1);
format(str,sizeof(str),\"Rang: %d\",PlayerInfo[playerid][pRank]);
Textdraw12 = TextDrawCreate(490.000000, 164.000000, str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255);
TextDrawFont(Textdraw12, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw12, 0.340000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw12, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw12, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1);
Itt egy másik ami a hp textdraw,ez kész volt,ezt így frissíti:
if(textdraw == hptextdraw)
{
if(!TextDrawCreated[playerid][tdHP]) return 0;
new Float:Elet, TXT[48];
GetPlayerHealth(playerid,Elet);
Format(TXT,\"HP: %.1f\",Elet);
TextDrawSetString(HPTD[playerid], TXT);
}
Nagyon sürgõs lenne,köszönöm elõre is!!!
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw8);
TextDrawSetString(Textdraw8,str);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
return true;
}
Így? (A többit is így :) )
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw8);
TextDrawSetString(Textdraw8,str);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
return true;
}
Így? (A többit is így :) )
OnPlayerUpdatet nem használnék.. most gondolj bele mi lenne ha 30 játékos fent lenne a szerverden és minden játékosnak frissíti az adatok.. lagg lenne nem is kicsi.. ide egy timer kell ami minden csatlakozó játékosnak frissíti az adatait.