GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: donking11 - 2013. július 28. - 11:08:39

Cím: Textdraw frissítés
Írta: donking11 - 2013. július 28. - 11:08:39
Sziasztok!
Csináltam egy egész textdrawot,de az a gond van vele,hogy ha módosítom a játékos adatait akkor a textdraw nem frissíti be,csak szerver resinél :/ Valaki tudna ebbe segíteni ??
Itt a textdraw:
 
new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
Textdraw8 = TextDrawCreate(489.000000, 112.000000,str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw8, 255);
TextDrawFont(Textdraw8, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw8, 0.319999, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw8, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw8, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw8, 1);
format(str,sizeof(str),\"ID: %d\",playerid);
Textdraw9 = TextDrawCreate(489.000000, 125.000000, str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw9, 255);
TextDrawFont(Textdraw9, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw9, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw9, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw9, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw9, 1);
new ideiglenes;
ideiglenes = (Szint(playerid) + 1) * levelexp;
        format(str,sizeof(str), \"Szint: %d\", Szint(playerid));
Textdraw10 = TextDrawCreate(489.000000, 138.000000,str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw10, 255);
TextDrawFont(Textdraw10, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw10, 0.400000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw10, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw10, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw10, 1);
new szervezet, frakcio[128];
szervezet = PlayerInfo[playerid][pMember];
format(frakcio, sizeof(frakcio),\"Frakció: %s\", szervezet);
Textdraw11 = TextDrawCreate(490.000000, 150.000000,str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw11, 255);
TextDrawFont(Textdraw11, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw11, 0.310000, 1.100000);
TextDrawColor(Textdraw11, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw11, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw11, 1);
format(str,sizeof(str),\"Rang: %d\",PlayerInfo[playerid][pRank]);
Textdraw12 = TextDrawCreate(490.000000, 164.000000, str);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw12, 255);
TextDrawFont(Textdraw12, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw12, 0.340000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw12, 8650751);
TextDrawSetOutline(Textdraw12, 1);
TextDrawSetProportional(Textdraw12, 1);

 
Itt egy másik ami a hp textdraw,ez kész volt,ezt így frissíti:
 
if(textdraw == hptextdraw)
{
    if(!TextDrawCreated[playerid][tdHP]) return 0;
    new Float:Elet, TXT[48];
    GetPlayerHealth(playerid,Elet);
Format(TXT,\"HP: %.1f\",Elet);
TextDrawSetString(HPTD[playerid], TXT);
}

 
Nagyon sürgõs lenne,köszönöm elõre is!!!
Cím: Textdraw frissítés
Írta: ZSOLTI99 - 2013. július 28. - 11:46:13
Timer segítségével be tudja frissíteni
Cím: Textdraw frissítés
Írta: donking11 - 2013. július 28. - 12:03:51
Van benne timer,csak nem tudom,hogy hogyan írjam bele a szint,frakcio,rang frissítését  :cry3:
Cím: Textdraw frissítés
Írta: gbr333 - 2013. július 28. - 12:13:48

public OnPlayerUpdate( playerid )
{
    new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw8);
    TextDrawSetString(Textdraw8,str);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
    return true;
}

 
Így? (A többit is így :) )
Cím: Textdraw frissítés
Írta: donking11 - 2013. július 28. - 15:13:51
Most meg az a gond,hogy a név elkezd villogni és az npc-k nevei is belekerülnek,illetve a frakció neve fekete és oda kerül a név
Cím: Textdraw frissítés
Írta: ZyZu. - 2013. július 28. - 15:30:06
Idézetet írta: RoLuX date=1375006428\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40536\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


public OnPlayerUpdate( playerid )
{
    new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw8);
    TextDrawSetString(Textdraw8,str);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
    return true;
}

 
Így? (A többit is így :) )
 
OnPlayerUpdatet nem használnék.. most gondolj bele mi lenne ha 30 játékos fent lenne a szerverden és minden játékosnak frissíti az adatok.. lagg lenne nem is kicsi.. ide egy timer kell ami minden csatlakozó játékosnak frissíti az adatait.
Cím: Textdraw frissítés
Írta: donking11 - 2013. július 28. - 20:10:13
Idézetet írta: ZyZu date=1375018206\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40536\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

public OnPlayerUpdate( playerid )
{
    new str[128], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(str,sizeof(str), \"Nev: %s\", pName);
    TextDrawHideForPlayer(playerid,Textdraw8);
    TextDrawSetString(Textdraw8,str);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw8);
    return true;
}

 
Így? (A többit is így :) )
 
OnPlayerUpdatet nem használnék.. most gondolj bele mi lenne ha 30 játékos fent lenne a szerverden és minden játékosnak frissíti az adatok.. lagg lenne nem is kicsi.. ide egy timer kell ami minden csatlakozó játékosnak frissíti az adatait.
 
[/quote]
Valaki tudna segíteni a timeres cuccban ??