GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Norby - 2011. július 30. - 17:30:23

Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 17:30:23
Hellosztok
 
Remélem tudtok segiteni.
Egy olyat szeretnék hogy csinálok egy TDM mapot amibe ha csatlakoznak akkor egy textdraw jelzi hogy
TDM : 0 és ha csatlakoztak bele akkor ezt a textdrawot átirja TDM : 1 re de ezt hogy csináljam nem sikerült eddig még :S
Elõre is köszi :)
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: palesz_88 - 2011. július 30. - 17:33:26
Létrehozol egy változót, és ha csatlakozik bele valaki (mondjuk /tdm vagy ilyesmi), akkor mindig add hozzá +1-et, Ha meg kilép akkor meg -1. Innentõl már csak a TextDrawSetString funkcióra lesz szükséged, és kész is :)
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: kadaradam - 2011. július 30. - 17:39:07
vagy így:
[pawn]new tdm;[/pawn]
növelés:
[pawn]tdm++;[/pawn]
csökkentés:
[pawn]tdm--;[/pawn]
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: palesz_88 - 2011. július 30. - 17:39:55
Idézetet írta: kadaradam date=1312040347\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vagy így:
[pawn]new tdm;[/pawn]
növelés:
[pawn]tdm++;[/pawn]
csökkentés:
[pawn]tdm--;[/pawn]
 
És én nem ezt mondtam? DE!
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 17:52:31
KÖszii :)
még valami õõ gondolom kell egy timer ami a Textdrawot frissit nem ??
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: palesz_88 - 2011. július 30. - 17:55:51
WebSite\" post=\"160512\" timestamp=\"1312041151\"]
KÖszii :)
még valami õõ gondolom kell egy timer ami a Textdrawot frissit nem ??
 
[/quote]Nem feltétlenül. Inkább TextDrawSetString :)
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 18:08:42
ez igy jó lesz vagy nemjó ??
 
tdm++;
format(string, sizeof string, \"TDM : %s\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: palesz_88 - 2011. július 30. - 18:10:48
format(string, sizeof(string), \"TDM: %d\", tdm)
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 18:12:10
kössz tesztelem :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 30. - 18:15:55 )

Nem müködik nem irja át a textdrawot :S
Itt az egész parancs :
 
CMD:tdm(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYERS], string[128];
GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
tdm++;
return 1;
}
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: kadaradam - 2011. július 30. - 18:18:39
OnPlayerUpdate-hoz rakod a TextDraSetString-t?
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 18:21:16
de ha oda rakom akkor ezt irja :
 
error 017: undefined symbol \"string\"

 
vagy az eglszet rakjam oda ??
E: oké :) akkor hova ?
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: kadaradam - 2011. július 30. - 18:22:44
mégis,próbáld meg így,de nem biztos hogy jó:
OnPlayerupdate-hoz
[pawn]new string[150]
format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);[/pawn]
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 18:23:31
ok
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Csabesz - 2011. július 30. - 18:25:04
Jézusom, 1 másodpercenként minek frissíteni a TexDrawot? +Lagg.  :D
Ha kadaradam Te erre használod az OnPlayerUpdate eljárást, akkor igen buta vagy.  :)


Elég 1 parancs is, nem kell ide OnPlayerUpdate meg semmi..
[pawn]
CMD:tdm(playerid, params[])
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
   GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
    format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
    SendClientMessageToAll(COLOR, string );
    tdm++;
   format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
   TextDrawSetString(Textdraw1, string);
   return 1;
}
[/pawn]
Na, akkor ez mi? new name[MAX_PLAYERS]  ??
Ki monda neked hogy a több méretének MAX_PLAYERS- kell? A játékosnak mikor lesz 500 karakterû a neve? SAMP-ba a max: 24
Memóriát zabalásra jó dolog..  :D  Oda MAX_PLAYER_NAME kell.  :)
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: palesz_88 - 2011. július 30. - 18:26:23
[pawn]CMD:tdm(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYERS], string[128], tdmstr[128];
GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
    format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
format(tdmstr, sizeof tdmstr, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
tdm++;
return 1;
}[/pawn]
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: kadaradam - 2011. július 30. - 18:28:24
ja tényleg:D
elõbb változtattuk meg a textdrawot,mielõtt hozzáadtuk volna a  tdm++;-t :)
OFF:
am bocs csak nagyon fáradt vagyok
 
Ha kadaradam Te erre használod az OnPlayerUpdate eljárást, akkor igen buta vagy.[/quote]
késõbb rájöttem hogy nem kéne,azt átváltoztattam,aztán megint vissza xD
de mondom nagyon fáradt vagyok :(
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 18:29:30
Nemjó :S
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Csabesz - 2011. július 30. - 18:30:30
Zinthos minek 600 db karakterlánc? Ez se értem.


Enyém nem jó?  :o
Cím: TextDraw + Érték Növelés
Írta: Norby - 2011. július 30. - 18:33:11
TUdom hogy MAX_PLAYER_NAME kell már megváltoztattam érég csak nem azt tettem fel bocs :) amugy köszi