Szerző Téma: TextDraw + Érték Növelés  (Megtekintve 1772 alkalommal)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Dátum: 2011. július 30. - 17:30:23 »
0 Show voters
Hellosztok
 
Remélem tudtok segiteni.
Egy olyat szeretnék hogy csinálok egy TDM mapot amibe ha csatlakoznak akkor egy textdraw jelzi hogy
TDM : 0 és ha csatlakoztak bele akkor ezt a textdrawot átirja TDM : 1 re de ezt hogy csináljam nem sikerült eddig még :S
Elõre is köszi :)

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #1 Dátum: 2011. július 30. - 17:33:26 »
0 Show voters
Létrehozol egy változót, és ha csatlakozik bele valaki (mondjuk /tdm vagy ilyesmi), akkor mindig add hozzá +1-et, Ha meg kilép akkor meg -1. Innentõl már csak a TextDrawSetString funkcióra lesz szükséged, és kész is :)

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #2 Dátum: 2011. július 30. - 17:39:07 »
0 Show voters
vagy így:
[pawn]new tdm;[/pawn]
növelés:
[pawn]tdm++;[/pawn]
csökkentés:
[pawn]tdm--;[/pawn]

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #3 Dátum: 2011. július 30. - 17:39:55 »
+1 Show voters
Idézetet írta: kadaradam date=1312040347\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10007\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vagy így:
[pawn]new tdm;[/pawn]
növelés:
[pawn]tdm++;[/pawn]
csökkentés:
[pawn]tdm--;[/pawn]
 
És én nem ezt mondtam? DE!

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #4 Dátum: 2011. július 30. - 17:52:31 »
0 Show voters
KÖszii :)
még valami õõ gondolom kell egy timer ami a Textdrawot frissit nem ??

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #5 Dátum: 2011. július 30. - 17:55:51 »
0 Show voters
WebSite\" post=\"160512\" timestamp=\"1312041151\"]
KÖszii :)
még valami õõ gondolom kell egy timer ami a Textdrawot frissit nem ??
 
[/quote]Nem feltétlenül. Inkább TextDrawSetString :)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #6 Dátum: 2011. július 30. - 18:08:42 »
0 Show voters
ez igy jó lesz vagy nemjó ??
 
tdm++;
format(string, sizeof string, \"TDM : %s\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 18:11:35 írta [Go_oG_Le]WebSite »

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #7 Dátum: 2011. július 30. - 18:10:48 »
0 Show voters
format(string, sizeof(string), \"TDM: %d\", tdm)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #8 Dátum: 2011. július 30. - 18:12:10 »
0 Show voters
kössz tesztelem :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. július 30. - 18:15:55 )

Nem müködik nem irja át a textdrawot :S
Itt az egész parancs :
 
CMD:tdm(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYERS], string[128];
GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
tdm++;
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 18:15:55 írta [Go_oG_Le]WebSite »

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #9 Dátum: 2011. július 30. - 18:18:39 »
0 Show voters
OnPlayerUpdate-hoz rakod a TextDraSetString-t?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 18:21:35 írta kadaradam »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #10 Dátum: 2011. július 30. - 18:21:16 »
0 Show voters
de ha oda rakom akkor ezt irja :
 
error 017: undefined symbol \"string\"

 
vagy az eglszet rakjam oda ??
E: oké :) akkor hova ?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 18:22:51 írta [Go_oG_Le]WebSite »

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #11 Dátum: 2011. július 30. - 18:22:44 »
0 Show voters
mégis,próbáld meg így,de nem biztos hogy jó:
OnPlayerupdate-hoz
[pawn]new string[150]
format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 18:25:10 írta kadaradam »

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #12 Dátum: 2011. július 30. - 18:23:31 »
0 Show voters
ok

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #13 Dátum: 2011. július 30. - 18:25:04 »
+1 Show voters
Jézusom, 1 másodpercenként minek frissíteni a TexDrawot? +Lagg.  :D
Ha kadaradam Te erre használod az OnPlayerUpdate eljárást, akkor igen buta vagy.  :)


Elég 1 parancs is, nem kell ide OnPlayerUpdate meg semmi..
[pawn]
CMD:tdm(playerid, params[])
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
   GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
    format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
    SendClientMessageToAll(COLOR, string );
    tdm++;
   format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
   TextDrawSetString(Textdraw1, string);
   return 1;
}
[/pawn]
Na, akkor ez mi? new name[MAX_PLAYERS]  ??
Ki monda neked hogy a több méretének MAX_PLAYERS- kell? A játékosnak mikor lesz 500 karakterû a neve? SAMP-ba a max: 24
Memóriát zabalásra jó dolog..  :D  Oda MAX_PLAYER_NAME kell.  :)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 30. - 18:29:53 írta Ronii »

TextDraw + Érték Növelés
« Válasz #14 Dátum: 2011. július 30. - 18:26:23 »
0 Show voters
[pawn]CMD:tdm(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYERS], string[128], tdmstr[128];
GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
    format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
format(tdmstr, sizeof tdmstr, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
tdm++;
return 1;
}[/pawn]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal