Jézusom, 1 másodpercenként minek frissíteni a TexDrawot? +Lagg.
Ha kadaradam Te erre használod az OnPlayerUpdate eljárást, akkor igen buta vagy.
Elég 1 parancs is, nem kell ide OnPlayerUpdate meg semmi..
[pawn]
CMD:tdm(playerid, params[])
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
GetPlayerName(playerid,name ,sizeof(name));
format(string, sizeof string, \"%s Csatlakozott TDM-be\", name);
SendClientMessageToAll(COLOR, string );
tdm++;
format(string, sizeof string, \"TDM : %d\", tdm);
TextDrawSetString(Textdraw1, string);
return 1;
}
[/pawn]
Na, akkor ez mi? new name[MAX_PLAYERS] ??
Ki monda neked hogy a több méretének MAX_PLAYERS- kell? A játékosnak mikor lesz 500 karakterû a neve? SAMP-ba a max: 24
Memóriát zabalásra jó dolog..
Oda MAX_PLAYER_NAME kell.