Szerző Téma: TextDraw eltûntetése  (Megtekintve 1244 alkalommal)

TextDraw eltûntetése
« Dátum: 2011. Február 07. - 17:03:33 »
0 Show voters
Hali!
Tudom már van ilyen topik, nézegettem is de nekem nem világos :(
A segítségeteket szeretném kérni.
Van 3 TextDraw-om amiknek a nevei:textdraw1
                                                           textdraw2
                                                           textdraw3
És olyat szeretnék pl:/textdraw on akkor a textdrawok megjelennek,
                                  /textdraw off akkor a textdrawok eltûnnek.
És alapból amikor elindítom a szervert akkor jelenjen meg.
Elõrre is köszönöm ha szántok rám idõt :)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
TextDraw eltûntetése
« Válasz #1 Dátum: 2011. Február 07. - 17:38:21 »
0 Show voters
Remélem jó,
 
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw1 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw2 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw3 );
    return 1;
}
OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    if ( strcmp ( cmdtext, \"/textdraw\", true ) == 0 )
    {
         new i_str [ 4 ];
         i_str = strtok ( cmdtext, idx );
         if ( !strlen ( i_str ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFF, \"Használat: /textdraw [ ON -OFF]\" );
         else if ( strcmp ( i_str,\"on\", true ) == 0 )
         {
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         else if ( strcmp ( i_str,\"off\",true ) == 0 )
         {
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         return 1;
    }
    return 0;
}

TextDraw eltûntetése
« Válasz #2 Dátum: 2011. Február 08. - 14:00:04 »
0 Show voters
Köszi de beraktam és két error van:
C:\\Documents and Settings\\Feri\\Asztal\\SZERVER\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\freerun.pwn(3315) : error 017: undefined symbol \"strtok\"
C:\\Documents and Settings\\Feri\\Asztal\\SZERVER\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\freerun.pwn(3315) : error 033: array must be indexed (variable \"i_str\")
Lehet én vagyok hozzá hülye :D

herban

  • Vendég
TextDraw eltûntetése
« Válasz #3 Dátum: 2011. Február 08. - 22:02:05 »
0 Show voters
töltsd le a dini include-t

TextDraw eltûntetése
« Válasz #4 Dátum: 2011. Február 09. - 06:55:58 »
0 Show voters
Megvan de még mindig nem jó :S
Ötletek?

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
TextDraw eltûntetése
« Válasz #5 Dátum: 2011. Február 09. - 13:16:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: herban date=1297198925\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5960\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
töltsd le a dini include-t
 
Mi köze van a dininek a TextDrawokhoz.
Amúgy rakd be a mód / filterszkript aljára a strtok kódot.
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

TextDraw eltûntetése
« Válasz #6 Dátum: 2011. Február 09. - 13:28:46 »
0 Show voters
Hát elõször is köszi hogy foglalkoztok velem de én megõrülök :D
Megint 2 error
C:\\DOCUME~1\\Feri\\Asztal\\SZERVER\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\freerun.pwn(3315) : error 017: undefined symbol \"idx\"
C:\\DOCUME~1\\Feri\\Asztal\\SZERVER\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\freerun.pwn(3315) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
TextDraw eltûntetése
« Válasz #7 Dátum: 2011. Február 09. - 16:21:05 »
0 Show voters
Bocs... 1-2 dolog lemaradt az elõbb.  :D
Tessék,
 
public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw1 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw2 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw3 );
    return 1;
}
OnPlayerCommandText ( playerid, cmdtext [ ] )
{
    new idx;
    if ( strcmp ( cmdtext, \"/textdraw\", true ) == 0 )
    {
         new i_str [ 4 ];
         i_str = strtok ( cmdtext, idx );
         if ( !strlen ( i_str ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFF, \"Használat: /textdraw [ ON -OFF]\" );
         else if ( strcmp ( i_str,\"on\", true ) == 0 )
         {
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         else if ( strcmp ( i_str,\"off\",true ) == 0 )
         {
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw1 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw2 );
               TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw3 );
               return 1;
         }
         return 1;
    }
    return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
   new length = strlen(string);
   while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
   {
      index++;
   }
   new offset = index;
   new result[20];
   while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
      result[index - offset] = string[index];
      index++;
   }
   result[index - offset] = EOS;
   return result;
}

TextDraw eltûntetése
« Válasz #8 Dátum: 2011. Február 09. - 16:45:30 »
0 Show voters
Még 1 error:
C:\\Documents and Settings\\Feri\\Asztal\\SZERVER\\samp03csvr_win32\\gamemodes\\freerun.pwn(3317) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
3317. sor:
         i_str = strtok ( cmdtext, idx );
Nemigaz mennyi baj van velem :D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
TextDraw eltûntetése
« Válasz #9 Dátum: 2011. Február 09. - 16:53:26 »
0 Show voters
LoL  :D
Elírtam az i_str méretét...  ???
cseréld ki erre:
 
new i_str [ 24 ];

TextDraw eltûntetése
« Válasz #10 Dátum: 2011. Február 09. - 18:27:32 »
0 Show voters
Na beraktam, nincs error viszont ha beírom h /textdraw nem ír semmit ha meg /textdraw on /textdraw off akkor Nem létezõ parancs
HELP

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
TextDraw eltûntetése
« Válasz #11 Dátum: 2011. Február 09. - 19:22:35 »
0 Show voters
lambo96[]\" post=\"112155\" timestamp=\"1297272452\"]
Na beraktam, nincs error viszont ha beírom h /textdraw nem ír semmit ha meg /textdraw on /textdraw off akkor Nem létezõ parancs
HELP
 
[/quote]
Látszik, már nem vágom a sima parancsokat.  :(
Remélem van sscanf és zcmd.  :D
 

public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw1 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw2 );
    TextDrawShowForPlayer ( playerid, texdraw3 );
    return 1;
}
CMD:textdraw ( playerid, params [ ] )
{
new i_str [ 24 ];
if ( sscanf ( params, \"s[24]\", i_str ) ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFF, \"Használat: /textdraw [ ON -OFF]\" );
else if ( strcmp ( i_str,\"on\", true ) == 0 )
{
TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw1 );
TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw2 );
TextDrawShowForPlayer ( playerid, textdraw3 );
return 1;
}
else if ( strcmp ( i_str,\"off\",true ) == 0 )
{
TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw1 );
TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw2 );
TextDrawHideForPlayer ( playerid, textdraw3 );
return 1;
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal